س 28 فروردین 1403 ساعت 17:58

تخصیص تسهیلات وِیژه ساخت واحد های مسکونی زلزله زده در پاوه/آغاز نوسازی بیش از ۳۰۰ واحد مسکونی

تخصیص تسهیلات وِیژه ساخت واحد های مسکونی زلزله زده در پاوه/آغاز نوسازی بیش از ۳۰۰ واحد مسکونی

به گزارش سلام پاوه : رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پاوه گفت : تا تاریخ امروز بیش از ۳۰۰ واحد مسکونی شهری و روستایی در شهرستان پاوه با تسهلات ویژه این سازمان احداث و یا شروع به ساخت نموده اند.   آرش رضایی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : افرادی که در جریان […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پاوه گفت : تا تاریخ امروز بیش از ۳۰۰ واحد مسکونی شهری و روستایی در شهرستان پاوه با تسهلات ویژه این سازمان احداث و یا شروع به ساخت نموده اند.

 

آرش رضایی

آرش رضایی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : افرادی که در جریان زلزله مورخ ۲۱ آبان ماه ۱۳۹۶ واحد مسکونی آنها دچار آسیب شده و قصد تخریب و بازسازی آنرا دارند بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پاوه نسبت به پرداخت تسهیلات کم بهره و همچنین بلاعوض  ویژه احداث شهری و روستای اقدام می کند.

 

وی با تاکید بر پرداخت تسهیلات برای احداث و ساخت مجدد این واحدهای مسکونی افزود : متقاضیان  حداکثر تا پایان اردیبهشت جهت تشکیل پرونده به بنیاد مسکن شهرستان پاوه مراجعه نمایند.

 

رضایی ادامه داد و گفت : تسهیلات احداث برای واحدهای شهری زلزله زده ۴۰ میلیون تومان تسهلات با سود ۵ درصد می باشد همچنین ۶ میلیون تومان بلاعوض ، ۱۶۰ کیسه سیمان رایگان و همچنین طراحی و نظارت تا ۱۰۰ متر به صورت رایگان برای این واحدهای زلزله زده انجام و در نظر گرفته شده است.

 

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پاوه افزود: علاوه بر ۴۰ میلیون تومان پرداختی برای احداث  بازسازی واحدهای مسکونی ۱۰ میلیون تومان وام معیشتی ومبلغ ۲ میلیون تومان بلاعوض نیز به آنها پرداخت می شود که در مجموع ۵۰ میلیون وام با ۸ میلیون تومان وام بلاعوض می باشد.

 

آرش رضایی با بیان اینکه برای واخدهای مسکونی روستایی زلزله زده که قصد تخریب و بازسازی مجدد را دارند ۴۰ میلیون تومان وام و ۷ میلیون تومان بلاعوض دریافت خواهند کرد افزود : برای واحد های مسکونی روستایی ۳۰ میلیون تومان وام با نرخ ۵ درصد ، ۵ میلیون تومان بلاعوض ، ۱۶۰ کیسه سیمان رایگان ، ۱۰ میلیون تومان وام معیشتی همراه با ۲ میلیون تومان بلاعوض و همچنین طراحی و نظارت و پروانه رایگان در نظر گرفته شده است.

 

مهندس رضایی در پایان گفت : تا این تاریخ تعداد ۳۰۰ واحد مسکونی شهری و روستایی در سطح شهرستان پاوه احداث  یا اقدام به شروع ساخت نموده اند.

 

گفتگو : فرهاد صالحی