ج 31 فروردین 1403 ساعت 13:13

بوستان ورودی شهر جوانرود از زباله پاکسازی شد/ عکس

بوستان ورودی شهر جوانرود از زباله پاکسازی شد/ عکس

به گزارش سلام پاوه : بمناسبت روز زمین پاک و بمنظور نهادینه کردن فرهنگ حفظ محیط زیست در میان دانش آموزان، اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جوانرود با مشارکت شهرداری اقدام به پاکسازی بوستان ورودی شهر جوانرود و اطراف مدرسه صلاح الدین ایوبی با همراهی دانش آموزان این مدرسه نمود. به گزارش خبرنگار سلام پاوه […]

به گزارش سلام پاوه : بمناسبت روز زمین پاک و بمنظور نهادینه کردن فرهنگ حفظ محیط زیست در میان دانش آموزان، اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جوانرود با مشارکت شهرداری اقدام به پاکسازی بوستان ورودی شهر جوانرود و اطراف مدرسه صلاح الدین ایوبی با همراهی دانش آموزان این مدرسه نمود.

پاکسازی جوانرود
به گزارش خبرنگار سلام پاوه :در این مراسم برای ۴۰ نفر از دانش آموزان کارت محیط یار دانش آموزی صادر و به آنها اهدا شد.  همچنین تعداد ۲۰ برگ بروشور با مضمون حفظ زمین و کاهش تولید زباله در بین دانش آموزان توزیع شد. و تعداد ۲۴۰ جلد دفتر در بین دانش آموزان توزیع گردید.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جوانرود با اشاره به تاریخچه نامگداری روز زمین پاک توصیه های لازم را در خصوص حفظ محیط زیست به دانش آموزان نمود.

 

عطاالله قادری با اشاره به اینکه شعار امسال روز زمین پاک “پایان آلودگی پلاستیک” می باشد از دانش آموزان خواست که به کیسه های پلاستیکی ” نه ” بگویند.

مربی پرورشی مدرسه نیز توصیه های لازم را به دانش آموزان گوشزد نمودند.

در پایان حدود یک تن زباله جمع آوری و توسط خودرو جمع آوری زباله به محل دفن زباله شهری حمل گردید.

 

گفتنی است شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود نیز بمناسبت هفته سلامت و لزوم توجه به تغذیه سالم از دانش آموزان با سیب پذیرایی شد.

 

پاکسازی جوانرود

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پاکسازی جوانرود