ج 10 فروردین 1403 ساعت 04:22

زنگ سلامت در مدارس منطقه نوسود نواخته شد/ گزارش تصویری

زنگ سلامت در مدارس منطقه نوسود نواخته شد/ گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه : زنگ سلامت در مدارس منطقه نوسود با تنوع غذایی و شور و نشاط خاصی به صدا در آمد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: زنگ سلامت در مدارس منطقه نوسود بصورت نمادین در دبستان سمیه نودشه با حضور امام جمعه شهر نودشه ، بخشدار ، رئیس آموزش و پرورش نوسود ، […]

به گزارش سلام پاوه : زنگ سلامت در مدارس منطقه نوسود با تنوع غذایی و شور و نشاط خاصی به صدا در آمد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: زنگ سلامت در مدارس منطقه نوسود بصورت نمادین در دبستان سمیه نودشه با حضور امام جمعه شهر نودشه ، بخشدار ، رئیس آموزش و پرورش نوسود ، شهرداران و شوراهای نوسود و نودشه ، فرماندهی حوزه مقاومت نودشه ،مسئول مرکز بهداشت برگزار گردید .زنگ سلامت در نودشه

 

در این مراسم با نشاط و متنوع رئیس اداره آموزش و پرورش ضمن تبریک هفته سلامت و اشاره به شعار هفته اظهار داشت: دین مبین اسلام و احداث نبوی و سخنان بزرگان در خصوص بهداشت فردی و اجتماعی اشاره و سفارش نموده که رعایت این نکات و توصیه ها ضامن سلامتی افراد است .

 

منصور وهابی سلامت جسمی و روحی را دو مقوله مهم و مرتبط با یکدیگر دانست و در این راستا یاد آور شد که قرآن کریم از لحظه تولد تا مرگ برای آدمی دارای برنامه است و در آیات متعددی به سلامت جسم و مراقبت از جسم و روح اشاره شده است .

 

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود رعایت بهداشت و تغذیه سالم را ضامن سلامتی افراد و ذکر و یاد خداوند متعال را ضامن سلامتی و روان آدمی دانست.

 

وی هدف از برگزاری این مراسم و هم چنین جشنواره غذا ها سالم بومی و محلی را تشویق و ترغیب دانش آموزان به استفاده از خوراکی های سالم و مجاز عنوان کرد.

 

در این مراسم دانش آموزان با اجرای برنامه های شاد و مفرح از جمله دکلمه ، سرود ،قرائت مقاله شور و شوق خاص به مراسم بخشیدند.

 

در ادامه از تمامی دانش آموزان با سیب درختی به عنوان نماد سلامتی و هم چنین غذا های متنوع محلی که به زیبایی و بسیار جالب پخت و تزئیین شده بود پذیرایی شد.

 

در ادامه این مراسم در فضایی صمیمی با حضور اعضاء اولین جلسه شورای آموزش و پرورش در سال ۹۷ بر گزار گردید و مصوبات خوبی را در جهت ارتقاء مسائل آموزشی و پرورشی به دنبال داشت .

 

شایان ذکر است شهردارو شورای اسلامی شهر نوسود در پاسخ به در خواست مدیریت آموزشگاه سمیه دو عدد سطل مناسب پدال دار جهت جمع آوری زباله های آموزشگاه اهدا نمودند.

 

زنگ سلامت در نودشه

 

زنگ سلامت در نودشه