ج 10 فروردین 1403 ساعت 14:13

کانون بازنشستگان آموزش و پرورش منطقه نوسود افتتاح شد/ عکس

کانون بازنشستگان آموزش و پرورش منطقه نوسود افتتاح شد/ عکس

به گزارش سلام پاوه : با همت منصور وهابی مدیر آموزش و پرورش منطقه نوسود و تلاش آقایان ابابکرمحبی و ضرغام ایوب زاده کانون بازنشستگان فرهنگیان منطقه نوسود با حضور مسئولین صبح امروز رسما افتتاح شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:کانون بازنشستگان منطقه نوسود با حضور امام جمعه شهر نودشه ، بخشدار نوسود، شهرداران و […]

به گزارش سلام پاوه : با همت منصور وهابی مدیر آموزش و پرورش منطقه نوسود و تلاش آقایان ابابکرمحبی و ضرغام ایوب زاده کانون بازنشستگان فرهنگیان منطقه نوسود با حضور مسئولین صبح امروز رسما افتتاح شد.

افتتاح کانون بازنشستگان نوسود
به گزارش خبرنگار سلام پاوه:کانون بازنشستگان منطقه نوسود با حضور امام جمعه شهر نودشه ، بخشدار نوسود، شهرداران و اعضای شورا های اسلامی شهر های نوسود و نودشه ، رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود ، فرماندهی حوزه مقاومت نودشه، مسئولین ادارات سطح بخش و پیشکسوتان تعلیم وتربیت صبح امروز آغاز بکار نمود.

در آئین افتتاح این کانون امام جمعه شهر نوشه ضمن تبریک این مهم به پیشکسوتان منطقه و تقدیر و تشکر از اداره آموزش و پرورش و تمامی کسانی که در این راستا زحمت کشیده اند بیان داشت بازنشستگی نه تنها پایان دوران زندگی و فعالیت اجتماعی نیست بلکه آغاز نقش پذیری در جامعه و فرصت مناسبی در عرصه های دیگر در جهت خدمت هر چه بیشتر به اجتماع است.

 

ماموستا احمد مبارکشاهی در بخش دیگری از سخنانان خود هدایت نسل جوان و انتقال تجارب را به یکی از وظایف بازنشستگان بر شمرد و از آنان به عنوان محور رشد و توسعه یاد کرد .

وی به منظور ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و الگو پذیری قشر جوان از بازنشستگان قول مساعدت دادند که نسبت به تجهیز کانون بازنشستگان به کتب علمی در زمینه ای مختلف اقدام نمایند.


رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور گرم اعضاء حاضر در مراسم و مساعدت کانون بازنشستگان استان بیان داشت در کشورهای توسعه یافته بازنشستگی آغاز راه و بکار گیری خرد و دانش و تجربه است.

 

منصور وهابی افزود: ایجاد کانون بازنشستگان نوسود که از مطالبات بحق این قشر فرهیخته بود و حرکتی مهم و با ارزشی برای هم اندیشی ، تبادل فکر و انتقال تجربه است .

وی اظهار امیدواری کرد که این کانون علاوه بر خدمات دهی به بازنشستگان ، اتاق فکر و حامی خوبی برای آموزش و پرورش منطقه در جهت رسیدن به اهداف عالی نظام تعلیم و تربیت باشد.

رئیس آموزش و پرورش نوسود قدر دانی از زحمات بازنسشتگان و تکریم ارزش های انسانی و پاسداشت سالها خدمت این افراد را از وظایف تمام اقشار جامعه برشمرد.

در ادامه ضرغام ایوب زاده عضوهیئت مدیره این کانون نیز ضمن تقدیر از حمایتهای کانون بازنشستگان استان و ریاست محترم اداره آموزش و پرورش و تمامی کسانی که در این راستا مساعدت نموده اند اظهار امیدواری کرد که با تعامل و ارتباط دوسویه هرچه بیشتر بازنشستگان سطح منطقه این کانون بتواند در خدمت رسانی به بازنشستگان گامهای مؤثری را بر دارد .

 

افتتاح کانون بازنشستگان نوسود

 

 

 

 

 

 

 

 

افتتاح کانون بازنشستگان نوسود