ج 10 فروردین 1403 ساعت 10:48

نشست ستاد هماهنگی برنامه های تکریم مقام معلم در آموزش و پرورش پاوه

نشست ستاد هماهنگی برنامه های تکریم مقام معلم در آموزش و پرورش پاوه

به گزارش سلام پاوه:در راستای اجرای شیوه نامه تکریم مقام معلم نشستی با حضور مدیر آموزش و پرورش معاونین آموزش و توسعه وبرنامه ریزی،کارشناسان ارزیلبی عملکرد،آموزش،فناوری وامور تربیتی در محل دفتر مدیریت آموزش وپرورش برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه در جمع اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم گفت،ایجاد تحول […]

به گزارش سلام پاوه:در راستای اجرای شیوه نامه تکریم مقام معلم نشستی با حضور مدیر آموزش و پرورش معاونین آموزش و توسعه وبرنامه ریزی،کارشناسان ارزیلبی عملکرد،آموزش،فناوری وامور تربیتی در محل دفتر مدیریت آموزش وپرورش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه در جمع اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم گفت،ایجاد تحول و تنوع در برنامه ها و فعالیت های تکریم و نکوداشت مقام معلم در جامعه و در راستای تحقق برنامه و اهداف سند تحول بنیادی و اجرایی نمودن دستورالعمل  برنامه ریزی تکریم و بزرگداشت مقام معلم برگزار می گردد.

مختار برزگر فرد با تاکید بر اینکه تمام تلاش مجموعه آموزش و پرورش شهرستان بر آن است تا در ویژه برنامه های امسال جایگاه و حرمت معلمان عزیز مدنظر قرار گیرد.فرهنگیان و معلمان شایسته بهترین ها هستند و باید تلاش شود تا برنامه ای در خور شان و منزلت فرهنگیان برگزار شود.

وی افزود:هدف اصلی برنامه تکریم و بزرگداشت مقام معلم را اعتلای فرهنگ عمومی در تکریم مقام و منزلت معلم در جامعه است انتظار دارد از همه ی امکانات و توانمندی های موجود شهرستان بهره گیری شود تا شاهد ارتقاء جایگاه و منزلت معلم در فضای فرهنگی واجتماعی باشیم.

وی با تاکید بر اینکه باید در انتخاب معلمان نمونه دقت لازم صورت گیرد و بر اساس بخشنامه ودستور العمل ابلاغی عمل شود و در این خصوص خلاقیت و نوآوری در برنامه ها و به روز بودن جزو اولویت ها قرار گیرد.

در ادامه صاحب بهرامی دبیر ستاد به تبیین مفاد شیوه نامه تکریم مقام معلم پرداخت و در همین راستا نیز اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم به ارائه گزارشی از وضعیت موجود وآمادگی خود را برای اجرای برنامه های تکریم وبزرگداشت  مقام معلم  اعلام نمودند.

یک پاسخ برای “نشست ستاد هماهنگی برنامه های تکریم مقام معلم در آموزش و پرورش پاوه

  • ناشناس در تاریخ اردیبهشت 1, 1397 گفت:

    ۴۰ سال است ستاد و نشست و تکریم را به سر ما می کوبند آقا جان تکریم با ستاد و سخنرانی و مراسمات مختلف که به عروسی بیشتر شباهت دارد تا یک مراسم فرهنگی ایجاد نمی شود برای معلم مقامی نمانده تا تکریم شود آخر معلمی که تا ظهر در مدرسه باشد و بعد از ظهر در آژانس چگونه تکریم می شود چرا کارمندآن بانک و مخابرات و دارایی و سایر ارگانها را تکریم نمی کنند چون آنها را عملا تکریم نموده اند ونیزی به مراسم نیست واین ها که به قول یکی از مسئولان چون زیادند عملا تکریم نمی کنند و باید با حرف و دعوت از این و آن برای سخن راندن در گوشهایشان تکریم کنند من به عنوان یک معلم از اول اردیبهشت حالم گرفته می شود آنقدر می گویند هفته بزرگداشت در صورتی که حقوق معلمان مخصوصا فرهنگیان بازنشسته را با حقوق یک پیر زن مستمری بگیر کمیته امداد با هم و پلکانی اضافه می کنند یعنی تا آن پیر زن حقوقش با بازنشسته فرهنگی یکی نشود باید به یک اندازه حقوق بگیرند آیا سایر ارگانها هم اینگونه است دیگر ما نیازی به هفته نداریم و یک مراسم عروسی در سالن های امتحانات