پ 09 فروردین 1403 ساعت 14:31

نشست خبری شورای شهر پاوه برگزار شد/ تشریح فعالیتهای ۸ ماهه این شورا

نشست خبری شورای شهر پاوه برگزار شد/ تشریح فعالیتهای ۸ ماهه این شورا

به گزارش سلام پاوه :نشست اعضای شورای اسلامی شهر پاوه با اصحاب رسانه و ارائه گزارش عملکرد نزدیک به ۸ ماه از فعالیت این شورا صبح روز پنجشنبه در محل شورای اسلامی شهر پاوه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : رئیس شورای اسلامی شهر پاوه در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از […]

به گزارش سلام پاوه :نشست اعضای شورای اسلامی شهر پاوه با اصحاب رسانه و ارائه گزارش عملکرد نزدیک به ۸ ماه از فعالیت این شورا صبح روز پنجشنبه در محل شورای اسلامی شهر پاوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : رئیس شورای اسلامی شهر پاوه در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از حضور اصحاب رسانه زحمات این قشر و خدمات آنها را مورد تمجید قرار داد و گفت : باید تشکر ویژه ای داشته باشیم از رسانه های شهرستان و اصحاب خبر که اخبار و اطلاعات را با زحمات فروان تهیه و تدوین می کنند و در اختیار مردم قرار می دهند.

 

دلشاد جراحزاده افزود : رسانه های باید در اختیار افراد شاخص و بزرگ و خوش اندیشه  و با فکر باز باشد که الحمدالله صاحبان رسانه در پاوه این خصوصیات خوب را دارند.

 

وی به اصحاب رسانه توصیه کرد از درج اخبار غیر واقعی و سفارشی و مطالب دلسرد کننده بپرهیزید و همیشه نقش ایجاد کننده همبستگی در جامعه باشند. و افکار و دلها را به هم نزدیک کنند.

 

رئیس شورای شهر پاوه سپس به فعالیت این شورا در ۸ ماهه اخیر پرداخت و گفت : شورای شهر پاوه نزدیک به ۳۰ جلسه رسمی ، ۲۶ جلسه عادی و ۴ جلسه فوق العاده  و ۱۱۳ مصوبه را تا به امروز به تصویب رسانده است.

 

جراحزاده ادامه داد و گفت : در کمسیون فرهنگی ۲۰ جلسه رسمی و ۱۷ جلسه عادی و ۳ جلسه فوق العاده با ۹۸ پیشنهاد برگزار و ارائه شده است .

 

وی گفت : در کمسیون عمران نیز ۱۷ جلسه رسمی و ۲ جلسه فوق العاده برگزار شده است که این جلساتی بوده است که منتهی به مصوبه شده است.

 

جراحزاده به اشاه به مصوبات مهم این شورا به صورت گذری و بیان تعدادی از آنها پرداخت و گفت :  از جمله ۳۰ مصوبه مهم شامل مصوبه تعیین سرپرست و شهردار ، تعیین مسئولین کمسیونهای رسمی شورا ، تعیین مسئول کمسیون های ماده ۱۰۰ و ماده ۷۷ شورا ، حضور پلیس در میدان فلسطین ، مصوبه آسفالت محوطه بازرچه شماره ۳ ، انتخاب دکتر برهان ولدبیگی در مرحله اول به عنوان شهردار ، تجلیل از ورزشکاران و رفتگران ، فروش ماشین الات فرسوده شهرداری ، خرید کیسه زباله ویژه خودرو از دکتر برهان ولدبیگی ، مصوب و باز شدن معبر شهرک کارگاهی پاوه ، سازماندهی جداول میدان شهدا، پرداخت هزینه همایش زلزله با حضور باشگاه هنرمندان ، کمک به افراد بی بضاعت ، کمک به انجمن های ورزشی ، انجمن نمایش و هیئت های ورزشی ، قهرمانان ورزشی ،مصوبه  برداشتن بلوکهای بازارچه شماره ۲  و رعایت حد فاصل بین بازارها ، تصویب ایجاد استخر در زمین شهری و جمع کردن آبهای سطحی ، مصوبه تغییرات در بازارچه شماره سه که هرنوعی که مایلند برای رونق این بازارچه تغییرات ایجاد کنند ، تکمیل ساختمان آتش نشانی شماره ۲ پاوه ، جلسه بررسی مشکلات معلولان پاوه ، تصویب دفترچه عوارض شهرداری پاوه که عوارضات سالهای گذشته را کاهش دادیم و مردم از عوارض سنوات گذشته گلایمند بودند که ما درخواست کاهش ۳۰ درصدی آن را مصوب کردیم که مغایریت گرفته شد اما بازهم با تغییراتی درخواست کاهش ۲۰ درصد عوارض را دادیم که در سنوات گذشته بسیار بالا بود و ما برخلاف رویه که عوارض می بایست براساس قانون ۱۰ درصد افزایش داشته باشد ما درخواست کاهش ۲۰ درصدی آن را داشته ایم و برآن پافشاری داریم ، تصویب اجاره استندهای محلی که واگذار شد، نصب المان دف در سطح شهر پاوه که ان شاالله اجرائی می شود، بررسی مشکلات کشتارگاه پاوه که می توان اشاره کرد اینها از جمله مهمترین مصوبات شورای شهر تا به امروز می باشد.

 

وی با اشاره به مصوبات دیگر کمسیونها تشریح آن ها را برعهده مسئولین کمسیون ها گذاشت و گفت : جلسات متعدد مسئولین و مردم از جمله پیشکسوتان ورزش و برررسی موضوع زمین چمن پاوه که با رایزنی ها برای بازسازی زمین چمن نوریاو و رایزنی با مدیرکل ورزش و جوانان که این زمین چمن مصنوعی و یا بازسازی شود.

 

دلشاد جراحزاده برگزاری جلسه با فرماندهی ناحیه سپاه پاوه و پیگیری موضوع تیغه زنی تفرجگاه های سرده ره و ویمیر با توجه به نگرانی مردم از وضعیت راه این دو منطقه و نامه نگاری فرمانده سپاه با اداره راهداری و منتج به نتیجه شدن و تیغه زنی جاده های دسترسی به آن ، جلسه با دادستان شهرستان و ورود ایشان به مسائل شهری و همکاری و تبادل نظر، مصوبه اصلاح سه راهی های ارشاد و هولی در تاریخ ۱۸ مهر ماه ۱۳۹۷ که دومین مصوبه کمسیون عمران می باشد که دو ماه بعد از آن این موضوع اجرائی شد از دیگر فعالیتهای این شورا دانست.

 

رئیس شورای شهر پاوه ادامه داد و گفت : نشستی با مسئولان سد داریان برگزار کردیم و پیگیری مطالبات ناشی از خسارات وارده به شهر پاوه شدیم که همانطور در جریان هستید آنها پیشنهاد رقم ۱۵۰ میلیون تومان را برای این خسارتهای دادند که ما نپذیرفتیم زیرا خسارتهای وارده بسیار بالاتر از این رقم است و موضوع هنوز در حال مذاکره است.

 

دلشاد جراحزاده جلسه با کمیته حفاظت کیفی از منابع آب که با مهندس احمدی پیگیر موضوع شدیم ، جلسه با واحد تاکسیرانی ، نشست با نیروی انتظامی و هنگ مرزی درخصوص برپایی  مراسم نوروز و خروج کالاهای داخل بازار از سه راهی باینگان ، جلسه با پلیس راهور و بررسی موضوع ترافیک و طرح ترافیک پاوه ، موافقت با برپایی سیاه چادر، پیگیری برپایی مراسم نوروز در سرده ره که متاسفانه با آن موافقت نشد ، پیشنهاد ساخت پارک جنگلی از طریق کمسیون فرهنگی ، برگزاری همایش یک روزه زلزله در پاوه و حضور بازیگران و هنرمندان باشگاه هنرمندان ایران ، جمع آوری کمکها به زلزله زدگان ، اجرای طرح کیسه زباله ، آسفالت شهرک فرهنگیان بصورت کامل ، آسفالت مسیرسراب هولی تا میدان شهدا ، آسفالت سه کوچه میدان بسیج از جمله هورامان ۱۰ و ساماندهی و دیوار کشی در این مسیر ، ساخت دیوار و زیرسازی مسیر پشت دادگستری پاوه ، ایجاد یک چاه آب در پارک فرهنگیان و بازسازی این پارک ، ایجاد پله بندی مشارکتی تعدادی از کوچه ها ، ایجاد سرعت گیرهای استاندارد در سطح شهر ، تکمیل و آسفالت  بازارچه شماره سه ، تکمیل آتش نشانی شماره دو که به آن اشاره شد، رفع مشکل فاضلاب پشت شهرک صنعتی ، آسفالت جاده مسیر ملا مقصود و براساس نیاز مردم ، آسفالت حیاط سه مدرسه سطح شهر ، تکمیل و گسترش مسجد بلوار پاوه ، ایجاد و ساماندهی سه راهی بیمارستان و سه راهی شهرک فرهنگیان از دیگر فعالیتهای این شورا در مدت ۸ ماه اخیر دانست.

 

در این نشست خبری مدیران پایگاه های خبری تحلیلی سلام پاوه ، پاوه پرس و سرپرست خبرگزاری تابناک در اورامانات حضور داشتند و مباحثی را مطرح و دیگر اعضای شورای نیز توضیحاتی را ارائه دادند که در بخش های بعدی منتشر می شود.

 

گفتنی زمان نامناسب برگزاری این نشست و عدم حضور دیگر خبرنگاران مورد انتقاد خبرنگاران سلام پاوه و تابناک قرار گرفت .

 

تهیه و تدوین : فرهاد صالحی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یک پاسخ برای “نشست خبری شورای شهر پاوه برگزار شد/ تشریح فعالیتهای ۸ ماهه این شورا

  • شهروند در تاریخ اردیبهشت 1, 1397 گفت:

    راستی جمع اوری زباله های سطح شهررادراین مدت ازقلم انداختین گویایادتان رفته بگین بااین وجودشهرداری عملا وظایف خودش رافراموشکگ کرده جون همه راشمامصوب و مجوز اجرای ان روامیدین