پ 09 فروردین 1403 ساعت 17:34

بازدید فرمانده سپاه پاوه از روستای گردشگری نسمه/ توجه ویژه سپاه به محرومیت زدایی

بازدید فرمانده سپاه پاوه از روستای گردشگری نسمه/ توجه ویژه سپاه به محرومیت زدایی

به گزارش سلام پاوه : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه در راستای توجه به رفع محرومیت زدایی و رفع مشکلات در روستای نسمه پاوه حضور یافت. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : نشستی با حضور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج پاوه سرهنگ ارسلان سلطان قلی، مسئول بسیج سازندگی،  فرمانده پایگاه، شورای اسلامی، دهیار و تعدادی […]

به گزارش سلام پاوه : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه در راستای توجه به رفع محرومیت زدایی و رفع مشکلات در روستای نسمه پاوه حضور یافت.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : نشستی با حضور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج پاوه سرهنگ ارسلان سلطان قلی، مسئول بسیج سازندگی،  فرمانده پایگاه، شورای اسلامی، دهیار و تعدادی از معتمدین روستای نسمه با موضوع محرومیت زدایی در محل روستای نسمه برگزار شد.سرهنگ سلطان قلی

 

در این نشست که عصر روز سه شنبه ۲۸ فرودین ماه در روستای نسمه برگزارشد دهیار روستا ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به تشریح مشکلات و موانع سطح روستا پرداخته و گفت: حضور گرم فرماندهی محترم و همراهان در روستا به فال نیک گرفته و باعث دلگرمی و مایه آرامش و اطمینان خاطرمی باشد.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه نیز در سخنانی به اقدامات این ناحیه در راستای محرومیت زدایی را تشریح و به بررسی مشکلات روستای نسمه پرداخت و گفت: با توجه به اینکه سپاه پاسداران علی الخصوص بسیج سازندگی بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در مناطق محروم خدمات شایانی را انجام داده است اکنون نیز با همکاری مسئولین و مشارکت مردم در حد توان به رفع مشکلات اقدام خواهیم کرد.

 

 

سرهنگ ارسلام سلطان قلی توجه ویژه به رفع محرومیت و مبارزه با فقر را در دستور کار سپاه دانست و گفت : برای کمک به محرومان و اقشار ضعیف جامعه سپاه پاوه اقدامات قابل توجه ای انجام داده است. و قطعا توجه به محرومیت زدایی در روستاهای شهرستان در اولویت کاری است.

 

 

در ادامه مسئول سازندگی بسیج ناحیه به تشریح خدمات سازندگی ناحیه پاوه با همکاری مردم روستا و حمایت و پشتیبانی سازندگی در جهت اشتغال زایی و محرومیت زدایی پرداخت و مصوباتی را از جمله تشکیل صندوق قرض الحسنه روستاییان با مشارکت مردم و بسیج سازندگی ، پیگیری در جهت تکمیل غسالخانه روستا ، پیگیری در جهت احداث پل ارتباطی روستا جهت دسترسی به باغات روستا ، پیگیری در جهت تعمیر و مرمت منبع آب شرب روستا در این نشست مطرح و مصوب شد.

 

در ادامه سرهنگ ارسلان سلطان قلی از بخشهای مختلف این روستا و زیرساختهای گردشگری آن بازدید کرد.

 

 

 

سرهنگ سلطان قلی