س 28 فروردین 1403 ساعت 07:54

آغاز عملیات تعریض و اصلاح پیچ های جاده ای در شهر نودشه/عکس

آغاز عملیات تعریض و اصلاح پیچ های جاده ای در شهر نودشه/عکس

به گزارش سلام پاوه:بخشدار نوسود از آغاز عملیات تعریض و اصلاح پیچ های جاده ای در شهر نودشه(منطقه برنو تا کشتارگاه شهر)خبر داد.   سعدی مصطفی زاده در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه افزود:یکی از مشکلات اصلی راه های ارتباطی بخش نوسود نبود شانه خاکی،کم عرض بودن جاده ها،مسیرهای صعب العبور و کوهستانی و دارای […]

به گزارش سلام پاوه:بخشدار نوسود از آغاز عملیات تعریض و اصلاح پیچ های جاده ای در شهر نودشه(منطقه برنو تا کشتارگاه شهر)خبر داد.

 

سعدی مصطفی زاده در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه افزود:یکی از مشکلات اصلی راه های ارتباطی بخش نوسود نبود شانه خاکی،کم عرض بودن جاده ها،مسیرهای صعب العبور و کوهستانی و دارای مسیرهایی با ‌پیچ‌های تند و پی در پی می باشد که درصد قابل توجهی از تصادفات و حوادث جاده ای منطقه را شامل می‌شود.

بخشداری نوسود

وی افزود:خوشبختانه در سالهای اخیر در سطح بخش نوسود با شناسایی نقاط حادثه خیز و رفع و اصلاح برخی از این نقاط ، اقدامات بسیار موثری در رابطه با ایمن‌سازی راه‌ها به منظور ایجاد بستر مناسب تردد و کاهش خسارات جانی و مالی و حوادث جاده‌ ای صورت گرفته است.

 

مصطفی زاده ادامه داد:محور نودشه به طرف سه راهی شهداء یکی از محورهای مواصلاتی بخش نوسود بوده که به دلیل قرار گرفتن در مسیر جاده مریوان و جاده گردشگری دالانی و همچنین همجواری سد داریان در پایین دست شهر ، معمولا میزبان تعداد زیادی از وسایل نقلیه می باشد و از طرفی با ‌وجود جاده باریک و کم عرض و پیچ ‌در پیچ سرعت تردد در برخی از این محورها کند بوده و گاها پاسخگوی حجم ترددها در سطح منطقه نمی باشد.که در این راستا نظر به درخواست شورای اسلامی و شهرداری نودشه به منظور تعریض و اصلاح پیچ های مسیر مواصلاتی منطقه برنو شهر نودشه تا کشتارگاه اقداماتی صورت میگیرد.

 

 

بخشدار نوسود افزود:طی بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات مطروحه و مذاکرات اعضای حاضر در جلسه و ضمن بازدید میدانی از محل و با عنایت به مسائل فرا رو در این زمینه و بنا به توافق فی مابین شهرداری نودشه و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه  مقرر گردید اداره راهداری نسبت به آغاز عملیات تعریض و اصلاح پیچ های مسیر مواصلاتی منطقه برنو شهر نودشه تا کشتارگاه اقدام لازم بعمل آورده و در مقابل شهرداری متعهد گردید که در حد توان خود از ماشین آلات شهرداری به منظور تسریع در انجام پروژه مذکور همکاری لازم بعمل آورد.

 

بخشدار نوسود افزود:با عنایت به اینکه هنوز وضعیت برخی از نقاط جاده‌های مواصلاتی بخش نوسود مطلوب و ایده‌ال نبوده ، لذا از رانندگان و مسافران تقاضا داریم با صبر و حوصله و هوشیاری در حین رانندگی از بروز تصادفات جلوگیری نمایند.

 

گفتنی است این جلسه که با درخواست شورا و شهرداری نودشه انجام شده بود مقرر شد مدیریت راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه قول مساعد جهت تیغه زنی و بهسازی مسیر گردشگری ملگاه بارام و کل چنار را دادند.