س 04 اردیبهشت 1403 ساعت 10:37

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات در سمت خود ابقا شد

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات در سمت خود ابقا شد

به گزارش سلام پاوه : مهندس جلیل علیزاده مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات برای پنجمین سال متوالی در سمت خود ابقاء شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : طی نشستی که روز گذشته با حضور هیئت مدیره و معتمدین انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات در دفتر دادستان شهرستان پاوه برگزار […]

به گزارش سلام پاوه : مهندس جلیل علیزاده مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات برای پنجمین سال متوالی در سمت خود ابقاء شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : طی نشستی که روز گذشته با حضور هیئت مدیره و معتمدین انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات در دفتر دادستان شهرستان پاوه برگزار شد با رای و نظر هیئت مدیره و معتمدین انجمن مهندس جلیل علیزاده برای یک سال دیگر به عنوان مدیرعامل این انجمن انتخاب شد.

 

هیئت مدیره و معتمدین انجمن ضمن تقدیر از تلاش بی چشم داشت مهندس علیزاده و موفقیتهای انجمن زندان پاوه در این چند مدت اخیر وی را برای پنجمین سال متوالی در سمت مدیرعاملی این انجمن ابقا کردند.

 

گفتنی است انجمن حمایت از زندانیان  پاوه و اورامانات با قدمتی  نزدیک به سه دهه در سال تأسیس ۱۳۶۸ به عنوان یک سازمان مردم نهاد فعایت خویش را با حمایت ها و همراهی های همیشگی مردم خیر و نیک سیرت شهرستان های اورامانات به درستی به سرانجام مقصود رسانده است. و در حمایت از زندانیان و بخصوص خانواده های آنها نقش بسزایی داشته است.

 

این انجمن با تلاش هیئت مدیره و معتمدین دلسوز آن و پیگیری های مداوم مهندس جلیل علیزاده توانسته است از جمله شاخص ترین انجمن های سطح استان و سطح کشور باشد.

 

 

شهروندان و خیرین عزیز می توانند کمکهای نقدی خود را به شماره حساب  ۰۱۰۵۷۱۲۳۷۴۰۰۰  این انجمن  واریز کنند.