ج 10 فروردین 1403 ساعت 04:56

تمامی مجوزهای ساخت تله کابین پاوه اخذ شد/ درخواست از همشهریان جهت همکاری

تمامی مجوزهای ساخت تله کابین پاوه اخذ شد/ درخواست از همشهریان جهت همکاری

به گزارش سلام پاوه : مدیر اجرائی طرح مجموعه گردشگری تفریحی تله کابین پاوه از اتمام و اخذ تمامی مجوزهای ساخت تله کابین پاوه خبر داد. شاپور بایزیدی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : به یاری خداوند و با همت و کمک مسئولین خوشبختانه تمامی مجوزهای لازم برای ساخت تله کابین پاوه […]

به گزارش سلام پاوه : مدیر اجرائی طرح مجموعه گردشگری تفریحی تله کابین پاوه از اتمام و اخذ تمامی مجوزهای ساخت تله کابین پاوه خبر داد.

شاپور بایزیدی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : به یاری خداوند و با همت و کمک مسئولین خوشبختانه تمامی مجوزهای لازم برای ساخت تله کابین پاوه اخذ شد .شاپور بایزیدی

 

وی با بیان اینکه نقشه این مجموعه طراحی شده است گفت : شرکت شاخص  ستون پارسیان تهران نقشه اجرائی این طرح را طراحی کردند و در این طرح یک مهندس بومی جناب آقای عباسی ما را همراهی کردند.

 

وی ضمن تشکر از همراهی مسئولان برای اخذ مجوز از شهروندان و صاحبان زمین در مسیر این طرح درخواست همکاری کرد .

 

بایزیدی گفت : طرح تله کابین پاوه با ده دکل به بهره برداری می رسد که این دکل ها در چند قطعه از زمین های مسیر مشخص شده می گذرد و از شهروندان و مالکان در این مسیر برای توسعه شهرستان و اجرای این طرح درخواست کمک و همراهی را داریم.

 

3 پاسخ برای “تمامی مجوزهای ساخت تله کابین پاوه اخذ شد/ درخواست از همشهریان جهت همکاری

  • دووره وه لات در تاریخ فروردین 28, 1397 گفت:

    به نوبه ی خودم از زحمات آقای بایزیدی تشکر میکنم …واقعا پیگیری های ایشان را از همین سایت ها که میبینم ایشان را تحسین میکنم

  • هورامان زمین در تاریخ فروردین 27, 1397 گفت:

    مبارکه انشالله.
    درود بر شما اقای بایزیدی بزرگوار.دست مریزاد
    پاینده و کامروا باشید.

  • حاتمی در تاریخ فروردین 27, 1397 گفت:

    بنده به عنوان یک همشهری از زحمات یک تنه و شبانه روزی کاک شاپور تشکر میکنم ولی شخصا معتقدم بار مسئولیت این طرح عظیم رو تنهایی نمیشه برداشت.شهر ما از هر نظر محروم هستش الان که این فرصت دست زده چرا مسئولین همراهی نمیکنن؟؟؟چرا مردم مشارکت نمیکنن؟ واقعا موندم با این همه بیکاری که تو شهر داریم این همه تحصیل کرده که هست خب این طرح حداقل پنجاه نفر رو اشتغال میبخشه!
    بنده بعنوان یه تحصیل کرده بیکار تمامی اعضای شورا، تمامی ارکان دولتی شهر و تک تک مردم این شهر رو مسئول میدونم که کوتاهی نکنن.
    بودجه در نظرگرفته شده تمامی کارهای اداری انجام شده چرا کسی همت نمیکنه؟؟چرا کسی به فکر شهر و منافع اجتماعی نیست؟؟همه دنبال جیب خودشون هستن پس کی باید اقدام کرد کی باید در راستای توسعه شهر اقدام کنیم؟؟؟