ج 10 فروردین 1403 ساعت 18:44

افزایش ۴۵ درصدی بازدید مسافران نوروزی از غار قوری قلعه در سال ۹۷

افزایش ۴۵ درصدی بازدید مسافران نوروزی از غار قوری قلعه در سال ۹۷

به گزارش سلام پاوه:مدیرمجموعه گردشگری تفریحی  غارقوری قلعه از افزایش ۴۵ درصدی مسافران و گردشگران در ایام نوروز ۹۷ از غار قوری قلعه خبر داد.   محسن نادری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:امسال با آغاز تعطیلات نوروزی نزدیک به ۳۰ هزار گردشگر و مسافر وارد مجموعه تفریحی،توریستی غار قوری قلعه شدند که […]

به گزارش سلام پاوه:مدیرمجموعه گردشگری تفریحی  غارقوری قلعه از افزایش ۴۵ درصدی مسافران و گردشگران در ایام نوروز ۹۷ از غار قوری قلعه خبر داد.

محسن نادری

 

محسن نادری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:امسال با آغاز تعطیلات نوروزی نزدیک به ۳۰ هزار گردشگر و مسافر وارد مجموعه تفریحی،توریستی غار قوری قلعه شدند که بیش از ۲۵ هزار نفر از داخل غار بازدید کردند.

 

نادری افزود:این تعداد گردشگر در سال ۹۶ حدود ۱۸ هزار نفر بودند که در مقایسه با نوروز امسال یعنی از ابتدای سال الی ۲۰ فروردین حدود ۴۵ درصد رشد داشته است.

 

مدیر مجموعه تفریحی گردشگری غار قوری قلعه ابراز امیدواری که با سفر اخیر استاندار کرمانشاه به این منطقه و پیگیری های نماینده محترم اورامانات بتوانیم زیرساختهای این مجموعه زیبا و دیدنی را بیش از پیش تقویت کنیم.

 

نادری از تمامی هموطنان در سراسر کشور خواست از این مجموعه دیدنی بازدید داشته باشند .

گفتنی است که غار قوری قلعه در ۱۶۵۰متری از سطح دریا و در ۲۷ کیلومتری محور روانسر پاوه می باشد که از جمله غارهای منحصر به فرد ابی کشف شده در ایران و سلسله جبال زاگرس می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 پاسخ برای “افزایش ۴۵ درصدی بازدید مسافران نوروزی از غار قوری قلعه در سال ۹۷

  • ده ره مه ران در تاریخ فروردین 28, 1397 گفت:

    موفق باشید.

  • چرا در تاریخ فروردین 26, 1397 گفت:

    آخه پارکینگ قوری قلعه مگه فرودگاه مهراباد که وردیش پنج شش هزار تمنه. این گزارشم فک نکنم خیلی درست باشه