ج 10 فروردین 1403 ساعت 04:54

انهدام یک باند تهیه مواد مخدر صنعتی (شیشه ) در شهرستان پاوه

انهدام یک باند تهیه مواد مخدر صنعتی (شیشه ) در شهرستان پاوه

به گزارش سلام پاوه : دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه از انهدام یک باند تهیه مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه در شهرستان پاوه خبر داد.   مسلم الماسی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : در راستای مقابله با موادمخدر درسطح شهرستان پاوه، روز گذشته با تلاش پلیس مبارزه با مواد […]

به گزارش سلام پاوه : دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه از انهدام یک باند تهیه مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه در شهرستان پاوه خبر داد.

 

مسلم الماسی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : در راستای مقابله با موادمخدر درسطح شهرستان پاوه، روز گذشته با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه و عوامل انتظامی شهرستان پاوه در دو عملیات جداگانه اقدامات بسیار موثری صورت گرفت.

 

وی افزود : در یک عملیات توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان پاوه دو نفر که قصد داشتند مقدار تقریبا یک کیلو گرم تریاک را به شهرستان پاوه وارد کنند،دستگیر شده و روانه زندان شدند.

 

دادستان پاوه ادامه داد و گفت : دریک عملیات دیگر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه و پلیس مواد مخدر شهرستان پاوه،یک باند تهیه و توزیع موادمخدر صنعتی درشهرستان پاوه متلاشی گردید و مقادیر بسیار زیادی مواد پیش سازه ساخت مواد مخدر صنعتی(شیشه)تقریبا ۹۰لیتر،کشف و ضبط گردید و دو نفر از متهمین روانه زندان شدند.

 

 

الماسی ضمن تقدیر از تلاشهای نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر گفت : در اینجا جا دارد از زحمات پلیس مبارزه با موادمخدر استان کرمانشاه و پلیس مبارزه بامواد مخدر شهرستان پاوه و نیز عوامل پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان تقدیر وتشکر شود،که باهوشیاری خود ضربات خوبی را به توزیع کنندگان مواد مخدر در سطح شهرستان پاوه وارد کردند.

 

4 پاسخ برای “انهدام یک باند تهیه مواد مخدر صنعتی (شیشه ) در شهرستان پاوه

  • شهروند در تاریخ فروردین 26, 1397 گفت:

    سلام جناب دادستان محله پایین مخابرات منزل م م را دریابید که آشکارابه محل فروش مواد پاوه تبدیل شده چند بارهم در تلگرام برایت فرستادم متاسفانه توجه نکردید ما اهالی محل امنیت نداریم قیافه های عجیب وغریب مرتب تجمع وخرید میکنند باالفاظ ر کیک و….بخاطر خدا رسیدگی کنید

  • ناشناس در تاریخ فروردین 25, 1397 گفت:

    برگ زرینی دیگر به افتخارات این دیار اضافه شد کارگاه تولید شیشه در یک شهرستان کوچک و کم جمعیت 😐😐😐 نکنه وام هایی که میارید برای تولید و و توزیع انواع مواد مخدر من جمله شیشه صرف میشه و بعد اصرار به امهالم دارید.

  • هه ساره در تاریخ فروردین 25, 1397 گفت:

    واقعا این تویتاهای سی اف آرامش و از مردم گرفتن

  • ناشناس در تاریخ فروردین 24, 1397 گفت:

    باتشکر از داددستانی محترم پاوه. لطفا با خودرو تویوتای ۳اف حامل بار قاچاق در سطح شهرستان برخورد قاطعانه گردد.
    مردم از ازار و اذیت این تویوتا اسایش ندارند.