س 28 فروردین 1403 ساعت 07:31

مشکلات ورزش بانوان اورامانات در مدار پیگیری است/اختصاص مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال به توسعه ورزش بانوان اورامانات

مشکلات ورزش بانوان اورامانات در مدار پیگیری است/اختصاص مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال به توسعه ورزش بانوان اورامانات

به گزارش سلام پاوه : شهاب نادری در نشست مشترک مربیان فعال ورزش بانوان اورامانات با حضور مدیرکل ورزش و جوانان در کرمانشاه گفت : از نگاه وزیر ورزش و جوانان به منطقه اورمانات استان کرمانشاه قدردانی میکنم . مشکلات ورزش بانوان منطقه اورامانات در مدار پیگیری است. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : شهاب […]

به گزارش سلام پاوه : شهاب نادری در نشست مشترک مربیان فعال ورزش بانوان اورامانات با حضور مدیرکل ورزش و جوانان در کرمانشاه گفت : از نگاه وزیر ورزش و جوانان به منطقه اورمانات استان کرمانشاه قدردانی میکنم . مشکلات ورزش بانوان منطقه اورامانات در مدار پیگیری است.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : شهاب نادری نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک مربیان فعال ورزش بانوان این منطقه با مدیرکل ورزش و جوانان گفت:توسعه نشاط اجتماعی و سلامت در گرو توسعه ورزش است و توسعه ورزش نیز در گرو همکاری و هم افزایی همه دستگاههای اجرایی است.

 

وی اظهار داشت:با توجه به ظرفیت های موجود از اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه درخواست اختصاص مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال برای کمک به توسعه ورزش در هر شهرستان در منطقه اورامانات را داریم.

 

وی افزود:با پیگیری های که داشته ام بیشترین تعداد پکیج های ورزشی اهدایی وزارت ورزش و جوانان به شهرها و مناطق مختلف اورامانات استان کرمانشاه اختصاص یافته است و از وزیر محترم ورزش و جوانان در این خصوص قدردانی میکنم.

 

شهاب نادری کمک به ورزش را وظیفه همه دانست و گفت:باید شرایط استفاده از تمامی ظرفیت ها و امکانات ورزشی شهرستان ها برای علاقه مندان مهیا باشد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه

نگاه ویژه نمایندگان محترم به ورزش قابل تقدیراست/اختصاص مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال به توسعه ورزش بانوان اورامانات

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در جمع مربیان فعال ورزش بانوان منطقه اورامانات گفت:از حمایتهای ارزشمند نمایندگان ارزشمند استان و نگاه ویژه این عزیزان به ورزش قدردانی میکنم.

 

ارسلان حسینی به مشکلات مالی ورزش استان اشاره کرد و گفت:با جهت خواست نماینده محترم پاوه و اورمانات مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال به شهرستان های این منطقه اختصاص خواهد یافت.

 

وی اظهار داشت:سرانه ورزشی برخی شهرستان های ما در منطقه اورمانات شرایط بسیار خوبی دارد و نسبت به گذشته شرایط و امکانات برای ورزش کردن مهیاتر است.

 

حسینی برخورد آگاهانه با مسایل را خواستار شد و گفت:دغدغه بیمه و حقوق مربیان یک مشکل سراسری است که در کل کشور وجود دارد.مربیگری شغل نیست و عشق و علاقه است و باید برای این علاقه ارزش قایل باشیم.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ایجاد امید در حامعه را یک ضرورت خواند و گفت:دولتها از طریق ایجاد زیرساختهای ورزشی تلاش نموده است در این راستا اقدام نماید اما متاسفانه مشاهده می شود در برخی شهرستانها از این امکانات از جمله استخرها استفاه مطلوب صورت نگرفته است.

 

حسینی به نقش هیاتهای ورزشی در جذب حمایتهای مالی برای توسعه ورزش اشاره کرد و بیان کرد:از هیتهای ورزشی انتظار داریم به نقش خود در این زمینه آگاه و به خوبی آن را ایفا نمایند و به عنوان بخش غیردولتی در این عرصه جدی تر وارد عرصه شوند.

 

وی به عدم مرمت سالنهای آسیب دیده در زلزله اخیر اشاره کرد و گفت:روند قانونی لازم در این زمینه صورت گرفته است و پس مبادله موافقت نامه ها اقدامات عمرانی و فنی برای بازسازی اماکن تخریب شده آغاز خواهد شد.

 

در این نشست مربیان رشته های مختلف ورزشی منطقه اورامانات مشکلات و مسایل خود را مطرح کردند. مسایلی چون کمبود فضای تمرینی در برخی رشته های ورزشی چون فوتبال و فوتسال،عدم حمایت مالی کافی در سطح شهرستانها از تیم های بانوان،تقدیر از قهرمانان ورزش بانوان که در تیم های ملی حضور دارند،برگزاری نشست های تخصصی با بانوان،فعالیت مربیان فاقد کارت های مربیگری در برخی باشگاهها،نظارت بیشتر بر کلاس های مربیگری،تعطیلی برخی سالن های ورزشی ثلاث و جوانرود به دلیل زلزله و تخریب های ناشی از آن،تعطیلی رشته ورزشی بسکتبال در جوانرود،حقوق‌ و بیمه مربیان فعال،کمبود وسیله نقلیه برای اعزام به مسابقات ورزشی،ارزیابی عملکرد تخصصی از عملکرد ورزش بانوان،تجلیل از مربیان و قهرمانان،کمبود سرانه ورزشی ویژه بانوان و نیاز به تجهیزات ورزشی در رشته های ورزشی مختلف از جمله موارد و نیازهای مطرح شده در این نشست بود.