ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 17:26

اهم فعالیتهای موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی پاوه در سال ۹۶ تشریح شد/ عکس

اهم فعالیتهای موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی پاوه در سال ۹۶ تشریح شد/ عکس

به گزارش سلام پاوه: اعضای موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی پاوه در نشستی خبری با اصحاب رسانه شهرستان پاوه به تشریح فعالیت و گزارش عملکرد خود در طی سال گذشته پرداختند.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه : انسانهای نیکوکاری در قالب موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی پاوه بدون هیچ چشم داشتی و فقط بخاطر […]

به گزارش سلام پاوه: اعضای موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی پاوه در نشستی خبری با اصحاب رسانه شهرستان پاوه به تشریح فعالیت و گزارش عملکرد خود در طی سال گذشته پرداختند.موسسه صلاح الدین ایوبی پاوه

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : انسانهای نیکوکاری در قالب موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی پاوه بدون هیچ چشم داشتی و فقط بخاطر رضایت خداوند گرد هم آمده اند تا التیام بخش دردهای ناشی از فقر و نداری و کمبودهای انسانهایی باشند که در گذر روزگار و شرایط سخت زندگی دچار مشکل و نداری شده اند. اعضای موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی پاوه بدور از هیاهو و بدون دریافت یک ریال و بدون سیاسی کاری و جریان سازی و … فقط و فقط بخاطر رضایت خداوند متعال اقدام به جمع آوری و کمک به مسکینان ، یتیمان ، خانواده های فقیر و نیازمند و… می کنند . آنها سالهای است مرهم دردهای خانواده های ندار این دیارند و هر روز پر انرژی تر از همیشه محکم و استوار دستهای نیازمندان را می فشارند و می بوسند و آنها را در سختی روزگار تنها نمی گذارند . اعضای موسسه صلاح الدین پاوه با تاکید می گویند اگر قدمی در این موسسه برداشته شده است با تایید و توفیقات خدای خالق و حمایت کریمانه حامیان خیرخواه از اقشار مختلف بوده است .

 

بدون شک همت بلند اعضای دلسوز و خادم موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی پاوه و حمایت کریمانه مردم انسان دوست و متدین و مومن شهرستان پاوه در کمک به نیازمندان قابل وصف نیست و فقط باید به پاس این همه عشق و این همه محبت و انسان دوستی از آنها قدر دان بود و از خداوند برای آنها سلامتی و سرافرازی آرزو کرد.

 

اقبال لطفی پور عضو هیات مدیره موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی پاوه در این نشست گفت: این موسسه با هدف کمک به مددجویان و نیازمندان و با تایید و توفیقات خدای خالق و حمایت کریمانه حامیان خیر خواه از اقشار مختلف خدماتی در طول سال ۹۶ به ایتام،فقرا،نیازمندان،زنان بی سرپرست،سالمندان و معلولین و سایر گروه های هدف انجام داده است که برخی از فعالیت ها را به اختصار توضیح خواهم داد.

۱_توزیع سبد غذایی شامل برنج، روغن، گوشت..در۹ مرحله به ۴۰۰ خانوار دارای پرونده حمایتی به میزان ۲۰۵ میلیون تومان.

۲_کمک های موردی(نقدی و غیرنقدی) به (۱۹۶خانوار نفر)فاقدپرونده بمیزان ۲۸ میلیون تومان

۳_پرداختی به ایتام تحت پوشش به ۲۳ نفر بمیزان ۳۰ میلیون تومان

۴_مشارکت در حمایت از ایتام کمیته امداد پاوه دو میلیون و چهارصد میلیون تومان.

۵_کمک هزینه جهیزیه برای زوج های نیاز به حمایت در راستای تشویق جوانان به ازدواج ۱۷ میلیون تومان و هر زوج یک دستگاه جارو برقی

۶_کمک به دانش آموزان کم بضاعت و بی بضاعت مقاطع مختلف تحصیلی در قالب تهیه نوشت افزار و هزینه ثبت نام و خرید کتب درسی و البسه نو به تعداد ۸۵ نفر بمیزان ۱۳میلیون تومان.

۷_ کمک به دانشجویان نیازمند مستعد دانشگاه های ملی به تعداد ۲۴ نفر به میزان ۱۳میلیون تومان.

۸_کمک به طلاب مدارس علوم دینی در سطح شهر و بخش مرکزی به تعداد ۲۹ نفر بمیزان ۱۴میلیون تومان.

۹_کمک نقدی به انجمن تازه تاسیس حامی معلولین شهرستان(احیا) ۱میلیون تومان.

۱۰_کمک غیرنقدی به مدارس شبانه روزی پاوه و نودشه به میزان ۲میلیون تومان.

۱۱_اشتغال زایی برای مدد جویان درقالب خرید ۴دستگاه خمیرگیر و ۳دستگاه چرخ خیاطی با هزینه ۸میلیون تومان.

۱۲_معرفی پاوه به عنوان دومین شهر بدون گدای خیابانی کشور با اهتمام و حمایت امام جمعه محترم و حضور معاون محترم فرماندار و سایر اعضای ستاد ساماندهی متکدیان و گروهی از همشهریان عزیز نصب تابلو در مبادی ورودی و خروجی شهر در تاریخ ۲۴شهریور ۹۶

۱۳_معرفی بیماران نیازمند به مراکز پزشکی سطح کشور برای معالجه رایگان با تقدیم کمک هزینه ایاب و ذهاب.

۱۴_جذب و توزیع لوازم خانگی مستعمل(فرش و یخچال و تلویزیون و …) به ارزش تقریبی ۲۵میلیون تومان.

۱۵_ تقدیر از تعدادی از معلمین به عنوان مروجین عرصه علم و فرهنگ و ادب و تنی چند از کارگران زحمتکش و پرستاران و کادر درمانی بیمارستان قدس و کلینیک تخصصی.

لطفی پور اقدامات و کارهای صورت گرفته در خصوص کمکهای ارسالی به مناطق زلزله زده سال گذشته را اینگونه اعلام نمود،که اعضای این موسسه در ساعات اولیه حادثه همانند ایرانیان شرافتمند با اعزام اکیپی به منطقه و تشکیل ستادی ویژه اقدام به جمع آوری کمکهای مردمی پرداخته و با ارسال کاروانهایی از خودروهای سبک و سنگین حامل کمکهای غیر نقدی به مردم آسیب دیده شتافتند.

وی تقدیم کمکهای نقدی مردمی به مبلغ ۹۰ میلیون تومان در سه مرحله به اقشار آسیب پذیرتر در درب منازل و چادرهای مسکونی بصورت حضوری و در بسته های ۱۰۰،۲۰۰،۳۰۰ هزارتومانی البته با هماهنگی با معتمدین محلی.که جمع کل هزینه ها ۴۷۲ میلیون تومان بود که مبلغ ۹۰ میلیون تومان مربوط به زلزله زدگان می باشد.

لطفی پور از مدیران سایت های خبری محلی جهت حضور در دفتر موسسه به سبب تداوم جریان اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم و همچنین دیدار هیات مدیره با فرماندهی محترم نیروی انتظامی شهرستان پاوه به جهت هماهنگی لازم در ارتباط با قضیه متکدیان خیابانی و اجرای کنسرت موسیقی توسط انجمن موسیقی و آموزشگاه موسیقی ده نگ پاوه به نفع این موسسه از دیگر اقداماتی بوده که صورت گرفته است،تقدیر و تشکر نمود.

عضو موسسه خیریه صلاح الدین ایوبی در پایان اعلام کرد: هر آنچه صورت گرفته است به پشتیبانی سخاوت و کرامت ،ایثار و انفاق همشهریان و هموطنان محترم بوده و اعضای هیات مدیره این موسسه تنها نقش رابط افتخاری فی مابین شما و دریافت کنندگان خدمات را داشته و به عنوان امانتدار در خدمت فقرا و نیازمندان بوده و ریالی را بعنوان حق الزحمه مطالبه نکرده و نخواهند کرد،لذا حمایتهای مادی و معنویتان و البته پیشنهادات و انتقادات سازنده خود را دریغ ننموده و دفتر موسسه همواره از ساعات ۸٫۵ صبح تا ۱۲٫۵ هرروز اداری منتظر قدوم مبارکتان خواهد بود.

 

شما شهروندان و هموطنان گرامی می توانید برای کمک به این موسسه خیریه و کمک واقعی به نیازمندان کمک های خود را به شماره حساب های ذیل واریز کنید

شماره کارت و حسابهای موسسه:

ملت:۶۱۰۴-۳۳۷۹-۵۶۲۱-۰۸۴۱

تجارت:۵۸۵۹-۸۳۷۰-۰۱۶۱-۵۳۶۴

بانک ملی:۰۱۰۷۵۳۱۹۸۳۰۰۰

قرض الحسنه اورامان:۵۰۲۵۳۹۱

 

آدرس: پاوه میدان مولوی پاساژ جوهر محمدی طبقه سوم

 

 

 

 

 

 

 

موسسه صلاح الدین ایوبی