ج 10 فروردین 1403 ساعت 15:59

جسد جوانی ۱۸ ساله در رودخانه سیروان پاوه پیدا شد/ هویت این جسد مشخص شد/ عکس

جسد جوانی ۱۸ ساله در رودخانه سیروان پاوه پیدا شد/ هویت این جسد مشخص شد/ عکس

به گزارش سلام پاوه :  بخشدار نوسود از کشف یک جسد در رودخانه سیروان پاوه در نزدیکی آرامگاه سلطان اسحاق در روستای شیخان خبر داد. سعدی مصطفی زاده در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : صبح امروز در نزدیکی آرمگاه سلطان اسحاق در روستای شیخان در کنار رودخانه سیروان جسدی در آب کشف […]

به گزارش سلام پاوه :  بخشدار نوسود از کشف یک جسد در رودخانه سیروان پاوه در نزدیکی آرامگاه سلطان اسحاق در روستای شیخان خبر داد.

سعدی مصطفی زاده در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : صبح امروز در نزدیکی آرمگاه سلطان اسحاق در روستای شیخان در کنار رودخانه سیروان جسدی در آب کشف شد.جسد کشف شده در سیروان

وی افزود: سریعا اکیپ های ویژه و گروه های امدادی از هلال احمر و نیروی انتظامی ، سپاه در محل حضور پیدا کردند و جسد مذکور که هویت آن هنوز مشخص نیست از آب بیرون کشیدند.

 

مصطفی زاده افزود : هویت و جزئیات این خبر توسط مراجع قضائیی مشخص و اعلام می شود.

 

امید زیبایی رئیس جمعیت هلال احمر پاوه با بیان اینکه یک تیم امدادی هلال احمربه محض اطلاع از موضوع سریعا در محل حضور پیدا کرد گفت : امدادگران هلال احمر با همراهی دیگر ارگانها و مردم جسد کشف شده را از آب بیرون آوردند و با آمبولانس به پاوه منتقل کردند.

 

بازپرس دادسرای عمومی انقلاب اسلامی شهرستان پاوه نیز در خصوص هویت این جسد گفت : با بررسی های انجام شده مشخص شد هویت این جسد مربوط به جوان ۱۸ ساله ای است که چند روز گذشته در رودخانه سیروان غرق شده است.

 

 

سجاد ملایری با بیان اینکه جهت تحقیقات بیشتر جسد کشف شده جهت کالبد شکافی به مرکز استان انتقال داده شده است تا وضعیت آن مشخص شود. و جزئیات متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

 

گفتنی است در تاریخ ۵ فروردین ماه ۱۳۹۷  جوان ۱۸ ساله ای به نام کیارش غلامی که اصالتا اهل شهرستان دالاهو و ساکن تهران می باشد در رودخانه سیروان غرق می شود و جنازه وی پس از نزدیک به ۱۱ روز صبح امروز پنجشنبه کشف می شود.

 

جسد کشف شده در سیروان

 

جسد کشف شده در سیروان

یک پاسخ برای “جسد جوانی ۱۸ ساله در رودخانه سیروان پاوه پیدا شد/ هویت این جسد مشخص شد/ عکس

  • پاوه در تاریخ فروردین 18, 1397 گفت:

    خوا عفوه ش که رو.