ج 10 فروردین 1403 ساعت 01:09

تقدیر از خدمات اداره برق پاوه در ایام تعطیلات نوروز ۹۷

تقدیر از خدمات اداره برق پاوه در ایام تعطیلات نوروز ۹۷

به گزارش سلام پاوه:اداره برق  پاوه و بخشهای تابعه در ایام تعطیلات نوروز امسال بصورت شبانه روز با بهره گیری از کلیه پرسنل فنی در کیشک نوروزی افتخار خدمت رسانی به مردم فهیم شهرستان را داشته اند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:مدیریت و کارکنان خدوم اداره برق شهرستان پاوه در ایام تعطیلات نوروز امسال علاوه […]

به گزارش سلام پاوه:اداره برق  پاوه و بخشهای تابعه در ایام تعطیلات نوروز امسال بصورت شبانه روز با بهره گیری از کلیه پرسنل فنی در کیشک نوروزی افتخار خدمت رسانی به مردم فهیم شهرستان را داشته اند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:مدیریت و کارکنان خدوم اداره برق شهرستان پاوه در ایام تعطیلات نوروز امسال علاوه بر تأمین برق محله های اسکان مسافران و سیاه چادرهای برپا شده در سطح شهر و روستا از وقوع هرگونه خاموشی در سطح شهرستان نیز جلوگیری نمودند.

این اداره با بهره گیری از کلیه پرسنل فنی در ایام تعطیلات در جهت خدمت رسانی به مردم شهرستان و میهمانان نوروزی حتی به هنگام تندباد شدید و بارشهای ایام تعطیلات عرصه را بر تاریکی زدوده و با ورود مهمانان نوروزی به شهرستان با تدابیر لازم از وقوع هرگونه خاموشی جلوگیری بعمل آوردند.

مدیریت و کارکنان زحمت کش اداره برق با ۴ واحد عملیات ثابت و اکیپ سیار در شهرستان بصورت شبانه روزی به خدمت رسانی مشغول بودند تا به هنگام حضور میهمانان نوروزی و مسافران به شهرستان از خاموشی منازل و معابر جلوگیری کردند.

این اداره با تامین برق چادرهای هلا احمر جهت راهنمایی مسافران و سیاچادهای برپا شده در بلوار ورودی شهر پاوه،پل دوآب و ورودی شهر بانه وره دوشادوش سایر ادارات خدمات رسان ادای تکلیف نمودند.

گفتنی است اداره برق شهرستان پاوه توصیه نمود،با توجه به کاهش نزولات آسمانی در سال ۹۶ با شروع فصل گرما با مصرف صحیح و درست  خود در ساعات اوج مصرف مدیریت توزیع برق را یاری نمایند تا با اطمینان کامل تابستانی عاری از خاموشی را سپری نماییم.

2 پاسخ برای “تقدیر از خدمات اداره برق پاوه در ایام تعطیلات نوروز ۹۷

  • نشیمن سیاری در تاریخ فروردین 14, 1397 گفت:

    شایسته است هر ارگانی که وظایف ذاتی خود را به نحو احسن انجام می دهد مورد لطف مردم قرار گیرد . واقعیت امر اینست که باروی کار آمدن آقای خوشرو ، کم ترین قطعی برق را داشته ایم و در تعطیلات نوروزی نیز ایشان و نیروهای زحمتکشان در تامین براق مکان های ارائه خدمات مسافرین از جمله سیاه چادر ها ، مراکز هلال احمر و … نقش شایانی در رفاه و رضایتمندی مسافران ایفا نمودند . لذا به نوبه خود به عنوان یک شهروند از مجموعه زحمتکش این نهاد نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

  • هومن اژند در تاریخ فروردین 14, 1397 گفت:

    جناب اقای صالحی مدیریت محترم سایت سلام پاوه
    با این تعریف و تمجیدها فقط باعث میشوید ادارات برای انجام وظایف ذاتی خود نیز منتظر تعریف و تمجید باشند چرا با به وجود اوردن این مسائل از انچه حق قانونی ومشروع مردم میباشد خودداری میکنید ایا نمیدانید وظیفه ادارات برق تامین برق پایدار برای مشترکین میباشد ایا بغیر از این است که ما برای همین امر استخدام شده ایم و چه بسا در رسالت خود که شما باعث میشوید کم و کمتر زمینه شکوفایی صنعت برق و بلاخص شهر خودمان باشیم . لطفا به جای تعریف و تمجید فرمالیته به دنبال ضعف های ما کارمندان باشید که شهرمان از این بیشتر ویران نشود .