پ 09 فروردین 1403 ساعت 15:08

اجرای طرح ترافیکی ویژه در پاوه از ۱۵ فروردین ماه

اجرای طرح ترافیکی ویژه در پاوه از ۱۵ فروردین ماه

به گزارش سلام پاوه : رئیس پلیس راهور شهرستان پاوه از اجرای طرح ویژه ترافیکی از ۱۵ فروردین ماه در شهر پاوه خبر داد. سروان نورالدین عبدی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اعلام کرد: طرح ترافیکی که در سال گذشته در شورای ترافیک شهرستان مصوب شده بود،از ۱۵ فروردین ماه اجرا خواهد شد. وی […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس پلیس راهور شهرستان پاوه از اجرای طرح ویژه ترافیکی از ۱۵ فروردین ماه در شهر پاوه خبر داد.

سروان نورالدین عبدی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اعلام کرد: طرح ترافیکی که در سال گذشته در شورای ترافیک شهرستان مصوب شده بود،از ۱۵ فروردین ماه اجرا خواهد شد.سروان عبدی

وی افزود:این طرح بعد از تعطیلات نوروزی و از سه راهی بیمارستان به سمت میدان شهداء اجرا خواهد شد که اطلاعات تکمیلی در روز ۱۴ فروردین ۹۷ به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

 

سروان عبدی از عموم شهروندان درخواست نمود جهت اجرای بهتر نیاز است مردم هماهنگی لازم را با ماموران راهنمایی و رانندگی داشته باشند.

 

ستوانیکم سعید لطفی جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی شهر پاوه نیز در آستانه روز طبیعت گفت : با توجه به حجم ترافیک در روز ۱۳ بدر رانندگان محترم زمانبندی سفر داشته باشند و تردد را به ساعت های پایانی موکول ننمایند که ان شاء الله در روز طبیعت شاهد حادثه دلخراشی نباشیم.

 

گفتنی است شورای ترافیک شهرستان پاوه در نیمه اول اسفند ماه ۱۳۹۶ در راستای تسهیل و روانسازی ترافیک شهر پاوه و رفاه حال مردم تصمیمات جدی و جدید اتخاذ کرد.در این جلسه که با حضور اعضاء و حضور رئیس دادگستری شهرستان در فرمانداری پاوه تشکیل شد مقرر شد به منظور تسهیل عبور و مرور خودروها، کاهش ترافیک در ساعات اوج ،تردد و رفاه حال مردم محدویت و ممنوعیت های ترافیکی اعمال گردد.

در این نشست مصوباتی به شرح ذیل تصویب شد و بنا بر گفته رئیس پلیس راهور پاوه در روز ۱۴ فرودین ماه اطلاعات تکمیلی در مورد طرح ویژه طرافیکی پاوه رسانه ای می شود.

۱- مقرر گردید از تاریخ ۱۵/۱/۹۷ ازمسیر سه راهی بیمارستان تا میدان شهدا(فرمانداری) تمامی مسیر از ساعت ۹:۳۰ صبح الی ۱۲:۳۰ ظهر و از ساعت ۱۶ الی ۱۹ یکطرفه و تردد تمامی خوردوهای در ساعات یاد شده بجز خودرهای امدادی ممنوع خواهد بود.

۲- همچنین در این مسیر یک طرف خیابان مطلقا ممنوع و یک طرف پارک ممنوع خواهد بود یعنی طرف پارک ممنوع برای خودرهایی که چند لحظه پارک و بخواهند خرید یا کاری در زمان محدود داشته باشند.

۳- مقرر گردید از سه راهی ارشاد در پشت ساختمان فرمانداری تا مسجد جامع یک طرف خیابان پارک مطلقا ممنوع باشد.

۴- مقرر شد از تاریخ اجرای طرح کارکنان اداراتی که فاقد پارکینگ هستند از آورده خودرو به اداره و پارک آن در خیابان جلو اداره خوداری نمایند.

۵- مقرر شد شهرداری تا زمان اجرای طرح نسبت به آماده سازی پارکینگ های سطح شهر برای شبانه روزی کردن آنها اقدام لازم را معمول نماید.

۶- مقرر گردید از تاریخ اجرای طرح پارک هر نوع خودرو سنگین در سطح خیابانهای شهر جلوگیری و شهرداری ملزم شد نسبت به آماده سازی پارکینگ جهت خودرهای سنگین اقدام نماید.

۷- مقرر گردید شهرداری نسبت به فراهم کردم زمینه ومقدمات ایجاد وبازگشایی دو معبر خیابان آموزش وپرورش به مسجد میر عمر و خیابان سنگفرش به کفش ملی پیگیری های لازم را انجام وموانع احتمالی در اجرای آن را به شورای ترافیک اعلام نماید.

8 پاسخ برای “اجرای طرح ترافیکی ویژه در پاوه از ۱۵ فروردین ماه

  • ناشناس در تاریخ فروردین 15, 1397 گفت:

    با سلام
    از سه راهی بیمارستان این طرح اجرا بشه پس ساکنین جاده جهاد موقعی که از سمت ترمینال به سمت خانه بروند باید تمام شهر دور بزنند تا به جاده جهاد برسند😃(در صورتی که همش ۲۰ متر تا جاده جهاد فاصله هستش

  • ناشناس در تاریخ فروردین 15, 1397 گفت:

    با سلام وخسته نباشید
    خانه هایی که درمسیر جهاد کشاورزی هستند چکار کنند ؟ وقتی از ترمینال کرمانشاه به سمت خانه حرکت کنند باید دور پاوه بزنند تا به جاده جهاد برسند ؟
    این بدترین طرح است ( از سه راه بیمارستان تا جاده جهاد همش ۲۰متر نمیشه😃

  • کامران در تاریخ فروردین 14, 1397 گفت:

    افتضاح ترین طرح ممکن هستش و بعد یه هفته هم شکست میخوره

  • پاوه در تاریخ فروردین 13, 1397 گفت:

    مشکل ترافیک پاوه تنها راهنمایی و رانندگیه راهنمایی و رانندگی که از طرح بستن کمربند تو شهر عاجزه چه انتظاری ازش میره که زمانی مردم تو قسمت پارک مطلقا ممنوع پارک میکنن اونارو جریمه بکنه؟
    اگه کسی تو قسمت فلکه رو به میدان پارک نکنه و همینطور از پارک شهید کاظمی تا میدان یه طرف حق پارک داشته باشه و طرف دیگه جریمه بشه در صورت پارک مشکل کامل برطرف میشه به نظر من اول راهنمایی و رانندگی باید فکری به حال پرسنل خودش بکنه که تو سطح شهر تعدادشون بسیار کم هستش و هم اینکه با اشنا ها کاری نداره!!!
    مشکل خیلی راحت برطرف میشه ولی نبود مسیولیت پذیری این مشکلو به وجود اورده

  • رضا در تاریخ فروردین 13, 1397 گفت:

    انشااللە فکری هم توسط تاکسیرانی برای ساماندهی تاکسیها بشە چون۹۰درصد این مشکلات کمبود تاکسی درغیر مرکز شهر میباشد. اگر دنبال مشکل هستیم : ۱ساماندهی تاکسیها ۲آمدورفت ماشین سنگینها ۳صدورمجوزهای بدون رویە(یکسری مجوزکەبیشترایجادترافیک مینمایند)

  • ناشناس در تاریخ فروردین 13, 1397 گفت:

    اجازه دهید اجرا شود آنوقت ببینید چه زمانی طول می کشد تا از خیابان بالایی به پمپ گاز برسید آخرش یک هفته است اینها به جای اینکه مسئله را حل کنند صورت مسئله را دستکاری می کنند مثل طرح پارکبان هر خودرو ۵ هزار گرفتند آخرش مشخص نشد سلام خسروی آن را خورد یا چه کسی چون یکبار ه، استفاده نکردیم

  • شهروند در تاریخ فروردین 12, 1397 گفت:

    ۱۰۰%
    این طرح هم مثل طرح های دیگه با کم کاری پلیس راهنمایی و رانندگی شکست میخورد زمانی که یه طرف خیابان پارک مطلقا ممنوع بود صبح تا غروب ماشین ها بدون هیچ جریمه ای اونجا بودن وای به حال اینکه الان بشه پارک ممنوع راهنمایی و رانندگی به مردم اسون میگیره اگه کسی تو این مسیر پارک نمیکرد مشکل ترافیک کاملا حل میشد

  • عادل رمضانی در تاریخ فروردین 12, 1397 گفت:

    با سلام و خسته نباشید

    امیدوارم این طرح, با تلاش تمام اجرا شود, و ما شاهد اغماضی نباشیم. و این مهم نیاز به دو ماه سخت گیری کامل دارد, تا مردم کم کم متوجه فواید طرح شوند,

    البته لازم است, تدابیری در هنگام تعطیلی مدارس اندیشده شود, تا مشکل خاصی پیش نیاید,