س 04 اردیبهشت 1403 ساعت 19:14

اولین همایش سالانه انجمن حمایت از دانش آموزان و دانشجویان پاوه برگزار شد/ عکس

اولین همایش سالانه انجمن حمایت از دانش آموزان و دانشجویان پاوه برگزار شد/ عکس

به گزارش سلام پاوه : اولین همایش سالانه انجمن حمایت از دانش آموزان و دانشجویان شهرستان پاوه در روستای دشه با حضور مسئولین شهرستان ، فرهنگیان و شعرای سرشناس و دانش آموزان برگزار شد . به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این مراسم که به همت انجمن حمایت از دانش آموزان و دانشجویان شهرستان […]

به گزارش سلام پاوه : اولین همایش سالانه انجمن حمایت از دانش آموزان و دانشجویان شهرستان پاوه در روستای دشه با حضور مسئولین شهرستان ، فرهنگیان و شعرای سرشناس و دانش آموزان برگزار شد .

انجمن حمایت از دانش اموزان  دشه
به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این مراسم که به همت انجمن حمایت از دانش آموزان و دانشجویان شهرستان پاوه در مسجد جامع روستای دشه برگزار شد. ابتدا با تلاوت آیاتی از قران مجید توسط قاری جوان ، آقای بهنام صدرایی شروع شد و سپس امام جمعه روستای دشه ماموستا جمال احمدی با عرض خوش آمدگویی خدمت مهمانان ، جلسه را به طور رسمی شروع نمود .

در ادامه ذبیح رحمانی به عنوان نماینده انجمن ، توضیحاتی را ارائه دادند و فعالیت های یک ساله انجمن را به‌ صورت زیر تشریح نمود ؛
۱. اعطای وام بلاعوض به دانشجویان ( حدود ۴۰ دانشجو )
۲. کمک به دانش آموزان نیازمند به صورت اعطای پوشاک و بسته لوازم التحریر ( حدود ۳۰ دانش آموز )
۳. تقدیر از دانش آموزان و دانش جویان برتر
۴. مشاوره تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان در انتخاب رشته و یا تغییر رشته دانشگاهی از طریق پیگیری در سازمان سنجش و …
۵. برگزاری کلاس های‌ آموزشی درسی و علمی مانند برگزاری کلاس رباتیک در تابستان ۹۶
و …

در ادامه مراسم بخشدار مرکزی پاوه ، آقای عبدالله زاده و آقای احمدی معاون آموزش و پرورش شهرستان پاوه توضیحاتی را در مورد جایگاه علم و اهمیت انجمن های مردمی و بالاخص انجمن حامی دانش آموزان و دانشجویان ، ارائه دادند .

سپس محمد کرم رمضانی فرهنگی نمونه شهرستان و آقایان دکتر صفر ولدبیگی و دکتر برهان ولدبیگی با بیانی زیبا چند دقیقه ای سخنرانی نمودند .

همچنین شعرای خوش نام شهرستان آقایان مومن یزدانبخش و هادی سپنجی و گروه سرود مسجد دشه ، لحظاتی زیبا و ادبی را برای مهمانان مراسم رقم زنند .

در پایان از دانش آموزان برتر نوبت اول دوره متوسط اول و دوم سال تحصیلی ۹۷-۹۶ روستای دشه و قبولی های کنکور سال ۱۳۹۶ با حضور مسئولین تقدیر به عمل آمد .

گفتنی است این انجمن که بعد از سال ها تلاش شبانه روزی بالاخره توسط جمعی از جوانان در سال ۱۳۹۶ با هدف کمک مادی و معنوی به دانش آموزان و دانشجویان بی بضاعت ، و تقدیر از دانش آموزان و دانشجویان برتر و برگزاری مراسم های فرهنگی و علمی ثبت گردید و بدلیل تازه تاسیس بودن انجمن هیئت مدیره آن تصمیم گرفتند که به صورت آزمایشی در سال ۹۶ بیشتر در روستای دشه فعالیت کنند که تجربه ای موفق رقم خورد و بر همین اساس اعضای آن برگسترش فعالیت انجمن در همه مناطق شهرستان پاوه تاکید دارند امید می رود با کمک مردم ، حامی علم و علم جویان شهرستان پاوه این مهم محقق شود .

 

 

 

 

 

 

 

 

انجمن حمایت از دانش اموزان  دشه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یک پاسخ برای “اولین همایش سالانه انجمن حمایت از دانش آموزان و دانشجویان پاوه برگزار شد/ عکس

  • رحمانی در تاریخ فروردین 13, 1397 گفت:

    ضمن تشکر و قدردانی از این اقدام ارزنده, برای بانیان و حامیان ارزوی توفیق روزافزون دارم.