ج 31 فروردین 1403 ساعت 04:30

اقدام زیست محیطی دکتر ولدبیگی در برپایی نمایشگاه بهشت اورامان/عکس

اقدام زیست محیطی دکتر ولدبیگی در برپایی نمایشگاه بهشت اورامان/عکس

به گزارش سلام پاوه : به همت دکتر برهان ولدبیگی از فعالان محیط زیست و گردشگری شهرستان پاوه نمایشگاه معرفی جاذبه های گردشگری هورامان تحت عنوان بهشت اورامان برپا شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : برگزاری نمایشگاه معرفی جاذبه های گردشگری هورامان با حضور مسئولین اداراتی از جمله محیط زیست ، منابع طبیعی ، […]

به گزارش سلام پاوه : به همت دکتر برهان ولدبیگی از فعالان محیط زیست و گردشگری شهرستان پاوه نمایشگاه معرفی جاذبه های گردشگری هورامان تحت عنوان بهشت اورامان برپا شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : برگزاری نمایشگاه معرفی جاذبه های گردشگری هورامان با حضور مسئولین اداراتی از جمله محیط زیست ، منابع طبیعی ، شبکه بهداشت و درمان هوشیار عبدالله زادهو جمعی از همیاران و دوستداران طبیعت و محیط زیست منطقه و حضور بخشدار مرکزی پاوه آغاز به کار کرد.

در این مراسم دکتر ولدبیگی مسئول و برگزار کننده این برنامه زیست محیطی به تشریح و اهمیت جاذبه های گردشگری هورامان و شهرستان پاوه پرداخت و لزوم مشارکت همگانی در حفاظت و صیانت از محیط زیست و منابع طبیعی و غنای ژنتیکی ارزشمند منطقه را خواستار شد.

 

وی به مشکلات زیست محیطی موجود من جمله مشکل زباله زدگی اشاره نمود و نقش عموم و تک تک آحاد و اقشار مختلف جامعه را در رفع معضل زباله زدگی و بهبود وضعیت محیط زیست را لازم دانست.

 

در ادامه بخشدار مرکزی پاوه نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دکتر ولدبیگی و حضور همیاران محیط زیست و همچنین اقدامات و تفکرات زیست محیطی وی را ارزشمند دانست و خواستار حمایت سایر ادارات و ارگان های و همچنین مشارکت و همراهی همه شهروندان فهیم منطقه را از برنامه های زیست محیطی این پزشک فعال زیست محیطی شد.

 

وی در ادامه اذعان داشت که همه ما در راستای حفاظت و صیانت از محیط زیست منطقه و بقا منابع ملی و طبیعی و فراهم کردن بستر های مناسب گردشگری در این منطقه در راستای رفع مشکلات زیست محیطی موجود و بهبود وضعیت و ارتقا کیفیت زندگی مردم مسئول دانسته و خواستار مشارکت فعال و همراهی بیشتر شدند.

 

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان پاوه نیز ضمن تمجید از فعالیتهای محیط زیستی و بی چشم داشت دکتر ولدبیگی از ایشان به عنوان یک شهروند نمونه و فعال و یک همیار برای سازمان محیط زیست یاد کرد.

 

مهندس اخگرزاده تقویت برنامه های فرهنگی مختص محیط زیست و نهادینه کردن حفاظت از محیط زیست را بهترین راهکار برای نگهداری و حمایت از محیط زیست و محیط طبیعی دانست.

گفتنی است آدرس این نمایشگاه عکس در سه راهی نسمه می باشد و علاقمندان می توانند از آن بازدید داشته باشند. و این نمایشگاه روز ۴ فرودین ماه ۱۳۹۶ در آئینی با حضور اقشار مختلف افتتاح شد.

 

 

 

هوشیار عبدالله زاده