ج 10 فروردین 1403 ساعت 00:50

محقق شدن شعار سال موجب ایجاد اشتغال می شود/ عکس

محقق شدن شعار سال موجب ایجاد اشتغال می شود/ عکس

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه پاوه گفت: محقق شدن شعار سال موجب فعال شدن کارخانه ها، افزایش تولید، رفع بیکاری و ایجاد اشتغال برای جوانان خواهد شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : ماموستا ملا قادر قادری روز یکشنبه در نشست با فرماندار و کارکنان فرمانداری پاوه با اشاره به پیام نوروزی مقام […]

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه پاوه گفت: محقق شدن شعار سال موجب فعال شدن کارخانه ها، افزایش تولید، رفع بیکاری و ایجاد اشتغال برای جوانان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : ماموستا ملا قادر قادری روز یکشنبه در نشست با فرماندار و کارکنان فرمانداری پاوه با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری و شعار سال افزود: اجرای این مهم مستلزم مراقبت و نظارت هر چه بیشتر مسئولان است. 

وی اظهار کرد: فرمایش مقام معظم رهبری برای مقابله با قاچاق کالا در اسکله های بزرگ و مرزهای بزرگ است، لذا امیدواریم مسئولان ما در منطقه با بهانه کردن این موضوع عرصه را بر مردم فقیر که فقط برای امرار معاش و تأمین زندگی خود به مبادلات مرزی مشغول هستند، تنگ نکنند.

امام جمعه پاوه با تأکید بر برخورد قاطع با قاچاقچیان گفت: امیدوارم مسئولان امر کاری نکنند که مردم فقیر منطقه سال جدید خود را با نارضایتی آغاز کنند.

قادری خطاب به جوانان دانش آموخته گفت: به جای این همه نقد سعی کنید با ارائه طرح و راهکار به مسئولان و همراهی کردن با آنها در زمینه های مختلف در راستای توسعه شهرستان گام بر دارید.

وی با اشاره به درصد بالای بیکاری پاوه افزود: مردم ما از طریق مبادلات مرزی امرار معاش می کنند لذا مسئولان با هم افزایی و عطوفت بیشتر با مردم رفتار کنند تا بتوانند برای تأمین زندگی خویش تلاش کنند.

وی همچنین با اشاره به انتصاب مشاور جدید امنیت ملی امریکا و سرمایه گذاریهای عظیم برای رسانه های مخرب گفت: امسال تهاجم در بعد فرهنگی علیه کشورمان بیش از سال های گذشته خواهد بود.

وی افزود: اما ملت ایران با همدلی، وحدت و هوشیاری بیشتر با ترفندهای دشمنان همانند چهار دهه اخیر و در راستای حفظ و تقویت دستاوردهای انقلاب اسلامی مقابله خواهند کرد.

در این نشست پرویز ایده پور فرماندار پاوه نیز گفت: با تمام توان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و سیاستهای دولت تدبیر و امید در جهت خدمت هر چه بیشتر به مردم و افزایش رضایت مندی آنها تلاش خواهیم کرد.

شهرستان پاوه با بیش از ۶۱ هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

 

 

 

 

 

 

 

4 پاسخ برای “محقق شدن شعار سال موجب ایجاد اشتغال می شود/ عکس

  • ناشناس در تاریخ فروردین 8, 1397 گفت:

    انشالا مردم و مسولین با اتحاد و همبستگی در تحقق شعار سال زمینه اشتغال و تحقق رشد اقتصادی را فراهم کنند

  • دانشجو در تاریخ فروردین 6, 1397 گفت:

    سلام باید با رایزنی درفکر آوردن سرمایه واشتغال وکارخانه به منطقه باشند تا جوانان داعشی نشوند( هرچند که جوانان ما داری درایت بالایی هستند )واین کار وظیفه فرماندار وامام جمعه ونماینده مجلس است که در تحقق شعار سال که رهبری بسیار خوب تشخیص داده اندتلاش نمایند .اما فقط تکرار سخنان ایشان دردی را دوا نخواهد کرد

  • ناشناس در تاریخ فروردین 6, 1397 گفت:

    زمانی که کالای ایرانی کیفیت لازم وتوان رقابت باکالای خارجی رانداردجای حمایتی باقی نمی ماندمردم دوست دارندکالایی رابخرندکه ازتکنولوژی روزبرخورداربوده وبه علت پایین بودن قدرت خریدمردم ،دوام بیشتری داشته باشدکالای ایرانی اگه این دوخصیصه راداشته باشدمورداستقبال قرارمی گیرد…………

  • ناشناس در تاریخ فروردین 5, 1397 گفت:

    امسال هم این شعار فقط حدود یک ماه در خاطره ها می ماند و بعد از یک ماه روز از نو روزی از نو