س 28 فروردین 1403 ساعت 15:01

اورامانات می تواند یکی از ظرفیتهای مهم گردشگری کشور باشد

اورامانات می تواند یکی از ظرفیتهای مهم گردشگری کشور باشد

به گزارش سلام پاوه : با دعوت دکتر شهاب نادری نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی دکتر محبی خدائی معاون گردشگری کشور در منطقه اورامانات و شهرستان پاوه حضور پیدا کرد و از نزدیک ظرفیتهای گردشگری این منطقه را بررسی کرد. دکتر محب خدائی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه : ضمن […]

به گزارش سلام پاوه : با دعوت دکتر شهاب نادری نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی دکتر محبی خدائی معاون گردشگری کشور در منطقه اورامانات و شهرستان پاوه حضور پیدا کرد و از نزدیک ظرفیتهای گردشگری این منطقه را بررسی کرد.محب خدائی و شهاب نادری

دکتر محب خدائی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه : ضمن ابراز خوشحالی از حضور در منطقه دیدنی اورامانات پتانسیل های گردشگری این منطقه را بسیار بالا دانست.

 

معاون گردشگری کشور گفت: منطقه پاوه و اورامانات با وجود پتانسیلها واستعدادهای گردشگریش میتواند یکی از ظرفیتهای مهم گردشگری کشور باشد .

 

دکتر محب خدائی افزود با تلاش و پیگیری های فراوان دکتر نادری نماینده پاوه و اورامانات امیدواریم گام های اساسی را در توسعه گردشگری این منطقه برداریم .

 

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی نیز گفت : تمام تلاش ها بر این است که پتانسیلهای بالقوه اورامانات با الفعل شود.

 

شهاب نادری افزود: به دنبال این هستیم که در بحث میراث فرهنگی و گردشگری تغییرات خاصی انجام دهیم و برای این مهم از مدیریت جدید سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور توقع داریم مدیران استانی این سازمان سیاسی کار نباشند بلکه مدیرانی باشند که با بطن گردشگری و مدیریت گردشگری آشنا باشند.

 

وی ادامه داد و گفت : امروزه صنعت گردشگری در زمینه اشتغال و رفع بیکاری بسیار مهمتر از صنایع نفت و خودرو سازی میتواند در کشور ما و به ویژه مناطق مستعد گردشگری همچون پاوه و اورامانات عمل کند .

 

 

 

 

محب خدائی و شهاب نادری

2 پاسخ برای “اورامانات می تواند یکی از ظرفیتهای مهم گردشگری کشور باشد

  • ناشناس در تاریخ فروردین 4, 1397 گفت:

    نمی تواند چون دولت حاضر نیست در این صنعت یک ریال سرمایه گزاری کند آسیاب با آب می چرخد نه با تعریف و تمجید

    • ناشناس در تاریخ فروردین 14, 1397 گفت:

      دمت گرم