س 29 اسفند 1402 ساعت 06:01

سیاست جمهوری اسلامی آباد کردن شهرهای مرزی است/مسئله بازگشایی مرز شوشمی پیگیری خواهد شد

سیاست جمهوری اسلامی آباد کردن شهرهای مرزی است/مسئله بازگشایی مرز شوشمی پیگیری خواهد شد

به گزارش سلام پاوه : وزیر اطلاعات با بیان اینکه مردم مهمترین عامل ایجاد امنیت هستند، گفت: سیاست دولت جمهوری اسلامی ایران آباد کردن مرزها و شهرهای مرزی است. از پیگیری برای بازگشایی مرز شوشمی خبر داد به گزارش خبرنگار سلام پاوه : حجت الاسلام سید محمود علوی روز سه شنبه در جمع مردم و مسئولان […]

به گزارش سلام پاوه : وزیر اطلاعات با بیان اینکه مردم مهمترین عامل ایجاد امنیت هستند، گفت: سیاست دولت جمهوری اسلامی ایران آباد کردن مرزها و شهرهای مرزی است. از پیگیری برای بازگشایی مرز شوشمی خبر داد

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : حجت الاسلام سید محمود علوی روز سه شنبه در جمع مردم و مسئولان پاوه با اشاره به اهمیت امنیت در جامعه افزود: زمانی که امنیت باشد سرمایه گذار مشتاق به سرمایه گذاری خواهد شد.حجت الاسلام سید محمود علوی

 

حجت الاسلام سید محمود علوی افزود: علاقه من به عزیزان کرد مطلب تازه ای نیست و انتخاب پاوه هم انتخاب بی معنایی نبوده است چرا که در سال ۱۳۶۶ در مناطقی از کرد نشین حضور پیدا کردیم مهربانی و صمیمیت را از مردم عزیز کرد دیدیم و ما را شیفته خود کرد.

وی با بیان اینکه پاوه حساب جداگانه ای دارد گفت: نگین درخشان منطقه اورامانات و مناطق کردستان کشور است که از خود آثار ماندگاری در دفاع از اسلام و انقلاب به جای نهانده است.

وزیر اطلاعات گفت: نام بزرگانی همچون شهید چمران و شهید همت با نام این شهرستان گره خورده و برای انسان دلبستگی به این شهر را ایجاد می کند.

حجت الاسلام سید محمود علوی با اشاره به حدیثی از پیامبر بزرگوار اسلامی(ص) ادامه داد: محبوب ترین بندگان خدا در پیشگاه خدا کسی است که نفعش به بندگان خدا بیشتر برسد و خدمت ما هم به شما مردم عزیز ، لطف الهی است و خدا را شاکریم که خداوند این لطف را به ما داده که در خدمت شما باشیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خودبا بیان اینکه خدمت کردن به مردم در دین اسلام به عنوان نماد و مظهر عقلانیت است گفت: رسول گرامی اسلامی نیز در حدیثی می فرمایند که قله عقلانیت بعد از دین پذیرفتن، مهربانی با مردم ، خدمت کردن به انسان ها چه آدمهای خوب و چه بد می باشد و حکومت هم وظیفه دارد به همه خدمت کند .

حجت الاسلام سید محمود علوی گفت: اینکه دولت جمهوری اسلامی خود را موظف می داند به مردم خدمت کند، تفاوتی در خدمت به اقوام و مذاهب مختلف نخواهد دید و خدمت را برای همه می داند.

وزیر اطلاعات گفت: اسلام در مقام خدمت به همه است و جمهوری اسلامی هم وظیفه دارد به همه خدمت کند.

وی گفت: در دینداری مردم اورامانات معروف هستند که این دین داری و متعهد بودن مردم اورامانات برای ما مسئله قابل توجهی است و تا می توانیم برای شما مردم عزیز خدمت خواهیم کرد و آن را وظیفه خود می دانیم که امنیت و معیشت را برای شما آماده کنیم.

حجت الاسلام سید محمود علوی افزود: ما وظیفه داریم که امنیت همراه با آرامش برای شما مهیا کنیم.

وی گفت: متاسفانه مشکل بیکاری در همه جا هست و تمام تلاش دولت هم این است که کار برای مردم ایجاد کند، ما دست کارآفرینان را خواهیم بوسید و امنیت لازم را برای ایجاد شغل آنان فراهم می کنیم.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه امنیت که فراهم باشد سرمایه گذار هم در مناطق مرزی اقدام به سرمایه گذاری می کند افزود: مناطق مرزی مناطق آبادی هستند و سیاست دولت هم این است که مناطق مرزی آباد باشند. امروز مرز بودن یک امتیاز است و دولت هم زمینه های رشد را به وسیله مرز فراهم می کند در زمینه بازگشایی مرز شوشمی هم پیگیر خواهم شد و پیام شما را هم انتقال خواهم داد که ان شاالله شاهد بازگشایی این مرز باشیم.