ج 31 فروردین 1403 ساعت 11:22

نجات دو نفر از غرق شدن در رودخانه سیروان شهرستان پاوه/ عکس

نجات دو نفر از غرق شدن در رودخانه سیروان شهرستان پاوه/ عکس

به گزارش سلام پاوه:رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه از نجات دو نفر از هموطنان در رودخانه سیروان در حال غرق شدن شهرستان پاوه خبر داد.   امید زیبایی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت:در حوالی ساعت ۱۳ امروز طی تماسی که با مرکز EOC  جمعیت هلال احمر برقرار شد خبر رسید که دو […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه از نجات دو نفر از هموطنان در رودخانه سیروان در حال غرق شدن شهرستان پاوه خبر داد.

امید زیبایی

 

امید زیبایی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت:در حوالی ساعت ۱۳ امروز طی تماسی که با مرکز EOC  جمعیت هلال احمر برقرار شد خبر رسید که دو نفر از هموطنان ۱۹ و ۲۲ ساله در رودخانه سیروان نزدیک روستای شیخان دچار سانحه و در معرض غرق شدن هستند،که بلافاصله دو اکیپ از امدادگران پرتلاش هلال احمر پاوه جهت کمک رسانی عازم منطقه شدند.

 

وی گفت:پس از استقرار نیروها و طی هماهنگی که با مسئولین سد هیروی داشتیم موفق شدیم پس از دقایقی فشار آب را کنترل کنیم و اقدام به نجات این دو نفر کنیم.

 

زیبایی افزود:پس از حدود ۳۰ دقیقه با تلاش امدادگران و دو نفر از شناگران محلی در روستای شیخان به وسیله طناب و حلقه نجات موفق شدیم جان این دو جوان را نجات دهیم.

 

وی از همکاری اهالی روستای شیخان،هنگ مرزی،انتظامات سلطان اسحاق و مردم منطقه تقدیر و تشکر کرد.

 

نجات دو نفر از غرق شدن در پاوه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نجات دو نفر از غرق شدن در پاوه