ج 10 فروردین 1403 ساعت 16:00

ذخیره ی آب زیر زمینی شهرمان را دریابیم .

ذخیره ی آب زیر زمینی شهرمان را دریابیم .

به گزارش سلام پاوه و به نقل از پاوه پرس: رئیس شورای اسلامی شهر پاوه:دغدغه ی مردم در خصوص آلوده شدن منبع آب زیر زمینی شهر (ویمیر) را به مسئولین مربوطه یادآوری نمود. به گزارش سلام پاوه و به نقل از پاوه پرس، کیهان محی الدین زاده درخصوص اهمیت آب افزود : می گویند آب […]

به گزارش سلام پاوه و به نقل از پاوه پرس: رئیس شورای اسلامی شهر پاوه:دغدغه ی مردم در خصوص آلوده شدن منبع آب زیر زمینی شهر (ویمیر) را به مسئولین مربوطه یادآوری نمود.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از پاوه پرس، کیهان محی الدین زاده درخصوص اهمیت آب افزود : می گویند آب الفبای آبادانی است، بدون آب، آبادانی ایجاد نمی شود. ما نیز بر این باوریم که بعد از هوا آب در ویمیرمهم ترین ماده ی مورد نیاز موجودات زنده است ، زندگی و سلامت همه ی موجودات زنده اعم از انسان ها ، گیاهان و جانوران به وجود آن بستگی دارد .

رئیس شورای شهر پاوه در ادامه به عوامل اتلاف آب اشاره نمود وی گفت :  مصرف بی رویه  و افزایش جمعیت دو فاکتور کمبود آب در جامعه ما محسوب می شوند این در حالی است که تولید  آب شیرین تقریبا ثابت و محدود است  . به همین منظور همیشه شناسایی وبهره برداری از منابع آب شیرین دغدغه مسئولین است که بحمدا… کارهای اساسی در این راستا انجام گرفته است .

محی الدین زاده افزود : آلوده شدن آب نیز تشدیدی بر کاهش ذخیره منبع  حیاتی موجود است. دردناگ تر آن است که این مبنع توسط مردمانی با فرهنگ ومتشخص آلوده گردد. وی در ادامه تصریح نمود همگان مستحضرند شهروندان این دیار، آب شرب خویش را ازچشمه ی نام آشنای سراب هولی تأمین می نمودند ، سرابی که الان فقط نامی از آن در ذهن ها به یادگار مانده است .

وی:حفظ و بهداشت این ذخیره زیر زمینی را یکی از دغدغه هایی برشمرد که مسئولین محترم برای سلامت جامعه باید دنبال نمایند . متاسفانه در خلال چند سال گذشته عملاٌ شهری در دامنه کوه شاهو که منبع اصلی ذخیره این نعمت خدادادی است (ویمیر) ایجاد گردیده با توجه به مراجعه مکرر افراد خیرخواه و مطرح کردن مورد یادشده ما متعهد به انتقال پیام مردم هستیم وانتظار بازخورد فعل مثبت مسئولین مرتبط در این رابطه هستیم . ( آب وفاضلاب شهری ، وشبکه بهداشت و درمان شهرستان ..) امید است متولیان امر اقدامات شایسته ای را در جهت سلامت شهروندان معمول نموده ونتیجه را به افکار عمومی منعکس فرمایند.

یک پاسخ برای “ذخیره ی آب زیر زمینی شهرمان را دریابیم .

  • شهروند در تاریخ شهریور 8, 1393 گفت:

    زنده باد کاک کیهان وکسانی که دغ دغه الودگی صد در صد آب شرب شهر پاوه را دارند امیدوارم ساکنین شهرک بیدمیری خود از خطر احتمالی اگاه تا نیازی به برخورد قانونی نباشد