س 29 اسفند 1402 ساعت 12:48

عملکرد ادارات پاوه در زمینه اشتغال قابل قبول نیست

عملکرد ادارات پاوه در زمینه اشتغال قابل قبول نیست

به گزارش سلام پاوه:فرماندار پاوه با انتقاد از عملکرد ادارات این شهرستان در زمینه اشتغال گفت: با ادامه این رویه بیکاری کاهش پیدا نخواهد کرد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:پرویز ایده پور روز یکشنبه در جلسه شورای اداری پاوه،از جذب فقط ۱۰ درصد سهم شهرستان از تسهیلات اشتغالزایی توسط دستگاههای اجرایی […]

به گزارش سلام پاوه:فرماندار پاوه با انتقاد از عملکرد ادارات این شهرستان در زمینه اشتغال گفت: با ادامه این رویه بیکاری کاهش پیدا نخواهد کرد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:پرویز ایده پور روز یکشنبه در جلسه شورای اداری پاوه،از جذب فقط ۱۰ درصد سهم شهرستان از تسهیلات اشتغالزایی توسط دستگاههای اجرایی انتقاد کرد و گفت:در حالی که مهمترین و بزرگترین مشکل کنونی کشور بیکاری است این میزان عملکرد دستگاهها قابل قبول نیست.

وی اظهار کرد:از مبلغ ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی سهم شهرستان پاوه ۲۵ درصد تخصیص یافته که دستگاههای ذیربط از این میزان تخصیص فقط ۱۵ درصد یعنی معادل یک و نیم میلیارد آن را جذب کرده اند که پذیرفتنی نیست.

وی گفت:انتظار داریم دستگاههای اجرایی متولی اشتغال و بانکها برای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری تا پایان سال مالی یعنی تیر ماه ۹۷ تلاش بیشتری کرده و شتاب زیادتری بگیرند.

فرماندار پاوه در ادامه به رویدادهای تلخ و شیرین سال ۹۶ اشاره کرد و گفت:وقوع زلزله آبان ماه استان کرمانشاه، حریق در کشتی سانچی و سقوط هواپیمای تهران به یاسوج از جمله تلخ ترین رویدادهای استان و کشور بودند.

ایده پور، بر آمادگی دستگاههای خدماتی شهرستان پاوه برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی تأکید کرد.

در ادامه شهرداران و دستگاههای متولی ستاد خدمات سفر گزارشی از آمادگی خود را ارائه کردند.