ج 31 فروردین 1403 ساعت 05:22

مرکز مخابرات بیسیم شهرداری نودشه افتتاح شد

مرکز مخابرات بیسیم شهرداری نودشه افتتاح شد

به گزارش سلام پاوه:با حضور بخشدار بخش نوسود و تنی چند از مسئولان مرکز مخابرات شهرداری نودشه افتتاح شد.     به گزارش خبرنگار سلام پاوه:با حضور سعدی مصطفی زاده بخشدار نوسود مرکز مخابرات بیسیم شهرداری نودشه راه اندازی و افتتاح شد.     در این مراسم مهندس وطنی شهردار نودشه ضمن قدردانی از همکاری […]

به گزارش سلام پاوه:با حضور بخشدار بخش نوسود و تنی چند از مسئولان مرکز مخابرات شهرداری نودشه افتتاح شد.

 

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:با حضور سعدی مصطفی زاده بخشدار نوسود مرکز مخابرات بیسیم شهرداری نودشه راه اندازی و افتتاح شد.

 

 

در این مراسم مهندس وطنی شهردار نودشه ضمن قدردانی از همکاری شورای محترم و پیگیری های مستمر آقای علی محمدی پناه مسئول حراست شهرداری نودشه اظهار داشت : با توجه به زلزله های اخیر و وضعیت توپوگرافی کوهستانی منطقه و قطعی ارتباطات در هنگام وقوع این حادثه مقرر گردید سازمانها و ادارات اجرایی به ویژه شهرداری ها به مرکز ارتباطی بیسیم مستقل تجهیز گردند که امروز این مرکز با یک دستگاه بیسیم مادر ، یک دستگاه بیسیم خودرو و هفت دستگاه بیسیم دستی در شهرداری نودشه افتتاح گردید.

 

مصطفی زاده رئیس ستاد بحران بخش نوسود نیز از پیگیری ها و خرید و تجهیز شهرداری به این سیستم مخابراتی مستقل توسط شهرداری قدردانی نمود.

 

لازم به ذکر است با توجه به ضرورت موضوع و آمادگی لازم شهرداری نودشه به عنوان مرکز ستاد بحران این شهر شورا و شهرداری در نظر دارند آشیانه آتش نشانی و مرکز ستاد بحران را به امکانات لازم و کافی تجهییز نمایند.

یک پاسخ برای “مرکز مخابرات بیسیم شهرداری نودشه افتتاح شد

  • شهروند در تاریخ اسفند 27, 1396 گفت:

    خدا را شکر که امسال گرد و خاک حفاری را نداریم ولی گردو خاک آسفالت خیابان که در سال ۹۴ توسط شهرداری انجام شد غوغا می کند اگر فکری به حال این گرد و خاک شود امسال با توجه به کمبود باران و آب می توانیم تحمل پذیر سپری کنیم