پ 09 فروردین 1403 ساعت 20:19

پس از چهار روز پیاده روی خانواده رحمان زاده غروب امروز وارد مریوان شدند/ عکس

پس از چهار روز پیاده روی خانواده رحمان زاده غروب امروز وارد مریوان شدند/ عکس

به گزارش سلام پاوه : پس از چهار روز پیاده روی خانواده رحمانزاده مسیر شهرستان پاوه به مریوان را در حمایت از طرح ترافیکی شهرستان پاوه پیمودند و غروب امروز وارد شهرستان مریوان شدند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : آقای ایرج رحمان زاده کارمند شهرداری پاوه و همسرش خانم زهره رحمان زاده کارمند اداره بهزیستی […]

به گزارش سلام پاوه : پس از چهار روز پیاده روی خانواده رحمانزاده مسیر شهرستان پاوه به مریوان را در حمایت از طرح ترافیکی شهرستان پاوه پیمودند و غروب امروز وارد شهرستان مریوان شدند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : آقای ایرج رحمان زاده کارمند شهرداری پاوه و همسرش خانم زهره رحمان زاده کارمند اداره بهزیستی پاوه با هدف کاهش بار ترافیکی در حمایت از طرح ترافیکی پاوه ،یادی از گذشتگان که همیشه این مسیر را با پیاده رویی می رفتند، لذت از طبیعت بهاری منطقه ،  ورزش عامل سلامتی روح و جسم‌، فرهنگ سازی برای ورزش و پیاده رویی در داخل شهرها و عدم استفاده از خودروها پیاده روی خود را از تاریخ دوشنبه ۲۱ اسفند ماه از ساعت ۷ صبح در شهر پاوه شروع کردند و سرانجام پس از چهار روز غروب امروز پنجشنبه وارد شهرستان مریوان شدند.

ایرج رحمانزاده در گفتگوی تلفنی  با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: خوشحالم مسیر شهرستان پاوه به مریوان را از مسیر بخش هورامان طی مدت چهار روز و با خستگی فروان طی کردیم و پس از طی کردن مسیری طولانی غروب امروز در ساعت ۱۹:۲۰ وارد شهر مریوان شدیم.

وی افزود: در ورود به بخش هورامان مورد استقبال محمدی بخشدار هورامان ، اخترکاوان شهردار اورامان تخت وحسن عمرانی شاعر خوش ذوق منطقه قرار گرفتیم .

رحمانزاده ابراز امیدواری کرد که شهروندان به پیاده روی و ورزش بیش از پیش روی بیاورند و سعی کنند از خودروی شخصی برای کاهش ترافیک کمتر استفاده کنند.

وی در پایان گفت : جا دارد از کسانی که در این برنامه از ما حمایت کردند تقدیر و تشکر کنیم از فرماندار محترم و خوش اخلاق پاوه جناب آقای ایده پور شهردار دلسوز جناب آقای میری مدیریت محترم بهزیستی جناب آقای محمدی و در روستای هجیج از مردم علل الخصوص جناب آقای صالح شفیعی اهل روستای هجیج و همچنین بخشدار و شهردار هورامان و از شاعر خوش ذوق هورامان اقای حسن عمرانی و خانواده محترم حاج عزیزی در مریوان نهایت تشکر را داشته باشیم.

گفتنی است خانواده رحمانزاده مسیری در حدود ۱۴۰ کیلومتر را در ظرف مدت ۴ روز با پای پیاده پیمودند و وارد مریوان شدند.

 

آغاز حرکت خانواده رحمانزاده روز دوشنبه ساعت ۷ صبح در پاوه

 

خانواده رحمانزاده

استقبال از خانواده رحمانزاده در هورامان

خانواده رحمانزاده

سرانجام بعد از چهار روز پیاده روی ورود به مریوان ساعت ۱۹:۲۰ دقیقه غروب پنجشنبه

 

2 پاسخ برای “پس از چهار روز پیاده روی خانواده رحمان زاده غروب امروز وارد مریوان شدند/ عکس

  • امیر حاتمی در تاریخ اسفند 25, 1396 گفت:

    خدا قوت وخسته نباشید عرض می کنم خدمت خانواده محترم رحمانزاده و آرزوی طول عمر با عزت را برای آنان از خداوند متعال خواستارم اورامان همیشه شیر مردان وشیر زنان این چنینی را در دل خود جا داده و خواهد داد

  • سعدی سپنجی در تاریخ اسفند 25, 1396 گفت:

    افرین به شما و خسته نباشید خدمت خانواده محترم اقای رحمانزاده امیدوارم که باعث ایجاد سنت حسنه ای شود و امیدوارم که مساله ترافیک پاوه هم با استفاده از راه حلهای نرم افزاری و سخت افزاری و نهایتا فرهنگ سازی شهروندان فهیممان حل شود