پ 09 فروردین 1403 ساعت 21:59

درد دل خانواده های زندانی با رئیس دادگستری پاوه

درد دل خانواده های زندانی با رئیس دادگستری پاوه

به گزارش سلام پاوه : دردهایشان را شنید و اشکهایشان را دید .اشک مادری برای فرزند و اشک کودکی برای پدر ، خانواده زندانی رنج دارند و غم غصه بسیار صورتشان را زرد و پژمرده کرده است. از یک سو آزرده دوری سرپرست خانواده اند و از طرفی گرفتار نداری و فقر و بی بضاعتی […]

به گزارش سلام پاوه : دردهایشان را شنید و اشکهایشان را دید .اشک مادری برای فرزند و اشک کودکی برای پدر ، خانواده زندانی رنج دارند و غم غصه بسیار صورتشان را زرد و پژمرده کرده است. از یک سو آزرده دوری سرپرست خانواده اند و از طرفی گرفتار نداری و فقر و بی بضاعتی . رئیس دادگستری متاثر از آنها به درد دلهایشان گوش داد. دکتر تاری وردی رنجنامه های خانوادهای زندانیان را شنید و حس کرد. مادری را دید که چشمان اشکبارش برای فرزندش که گرفتار دوستان ناباب شده بود و از آلامش می گفت . براستی نباید به گناه یک مجرم ، خانواده اش تاوان اشتباه زندانی را بدهند و برهمین اساس انجمن حمایت از زندانیان شکل گرفت تا حداقل آرام بخش دردهای فروان خانواده های زندانی باشد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :کارگاه آموزشی پیشگیری از طلاق ،اعتیاد و ارتقاء مهارتهای زندگی به همت انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات در حالی آخرین روزش را سپری کرد که در یک اقدام ارزشمند دکتر صادق تاری وردی رئیس دادگستری شهرستان پاوه که به عنوان مدرس در این دوره شرکت داشت در دیدار با خانواده های زندانی رودرو پیگیر مشکلات و درخواستهای آنان شد.

 

دکتر صادق تاری وردی که در نشست با خانواده های زندانیان به موضوعات طلاق ، اعتیاد و مهارتهای زندگی پرداخت و خانواده ها را با آسیبهای اجتماعی و خطرات و تهدیدات آشنا کرد . برگزاری این دوره آموزشی را بسیار مثبت ارزیابی کرد و از زحمات مهندس علیزاده رئیس انجمن حمایت از زندانیان پاوه قدر دانی کرد.

 

وی گفت و شنود با خانواده های زندانی را فرصتی مناسب دانست و گفت : در این کارگاه آموزشی فرصت بسیار خوبی دست داد که با خانواده های زندانیان از نزدیک دیداری داشته باشم و مشکلات و درخواستهای آنان را ببینم و در حد امکان و براساس قانون موضوعات آنان را پیگیری کنم .

 

این کارگاههای آموزشی به مدت سه روز برگزار شد که در آن اساتید دکتر مختار عارفی دکترای مشاوره خانواده ، دکتر تاری وردی ،دکتر رمضانی ، خانم علیمحمدی فوق لیسانس روانشناسی و آقای بهرامی کارشناس آسیبهای اجتماعی بهزیستی پاوه خانواده های زندانی را در زمینه پیشگیری از طلاق،اعتیاد و ارتقای مهارتهای اخلاقی و زندگی آموزش دادند.

 گفتنی است این کارگاه سه روزه آموزشی با دعای فرزند یکی از زندانیان به پایان رسید .