چ 05 اردیبهشت 1403 ساعت 03:05

مراسم جشن تکلیف دانش آموزان دبستان حضرت زینب(س)نوسود برگزار شد/عکس

مراسم جشن تکلیف دانش آموزان دبستان حضرت زینب(س)نوسود برگزار شد/عکس

به گزارش سلام پاوه:جشن تکلیف دانش آموزان دختر پایه سوم ابتدایی دبستان زینب(س) با حضور امام جماعت مساجد نوسود،اولیاء دانش آموزان و آموزگاران آموزشگاه برگزار گردید. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود هدف از برگزاری این جشن را ترویج فرهنگ دینی،توسعه و تحکیم عفاف و حجاب و تقویت حس مسئولیت پذیری […]

به گزارش سلام پاوه:جشن تکلیف دانش آموزان دختر پایه سوم ابتدایی دبستان زینب(س) با حضور امام جماعت مساجد نوسود،اولیاء دانش آموزان و آموزگاران آموزشگاه برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود هدف از برگزاری این جشن را ترویج فرهنگ دینی،توسعه و تحکیم عفاف و حجاب و تقویت حس مسئولیت پذیری دینی در جامعه و مدارس و ایجاد خاطره ای خوب و ماندگار در ذهن دانش آموزان بیان کرد.

 

منصور وهابی افزود:جشن تکلیف یکی از وقایع مهم در زندگی هر نوجوانی است که شیرین ترین لحظه ی به یاد ماندنی را برای استقبال از تکالیف الهی به ارمغان می آورد.چرا که راه سعادتمندی انسان در مسیر پیروی از دستورات الهی است.

 

وی با اشاره به اینکه جشن تکلیف آغاز دوره ارزشمند بندگی است افزود:جشن تکلیف نقطه مهم و حساس در دوران نوجوانی دانش آموزان است و زمانی خود سازی و تهذیب نفس و بهترین فرصت برای ارتقاء فرهنگ،اخلاقی و علمی است.

وهابی ادامه داد:می طلبد اولیاء دانش آموزان به این دوره مهم و حساس زندگی فرزندانشان توجه بیشتری را داشته باشد تا بستر رشد،هدایت و ارتقاء آنها در زمینه های مختلف و فراهم گردد.

اجرای دکلمه،سرود های زیبا،همخوانی قرآن مجید،و اهداء هدایا به دانش آموزان و نماز جماعت ظهر به امامت ماموستا ملا محمد محمدی از دیگر برنامه های این مراسم زیبا بود.