ج 10 فروردین 1403 ساعت 08:29

کارگاه آموزشی اجتماعی کردن مبارزه با اعتیاد درشهر بانه وره برگزار شد

کارگاه آموزشی اجتماعی کردن مبارزه با اعتیاد درشهر بانه وره برگزار شد

به گزارش سلام پاوه:به همت اداره تبلیغات اسلامی پاوه،همکاری آموزش پرورش باینگان و انجمن ژیانه وه،کارگاه آموزشی اجتماعی کردن مبارزه با اعتیاد درشهر بانه وره برگزار شد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه:مدیر عامل جمعیت مردمی پیشگیری از اعتیاد گفت:اعتیاد به موادمخدر یکى از مهمترین مشکلات اجتماعی،اقتصادى و بهداشتى است که عوارض ناشى از آن […]

به گزارش سلام پاوه:به همت اداره تبلیغات اسلامی پاوه،همکاری آموزش پرورش باینگان و انجمن ژیانه وه،کارگاه آموزشی اجتماعی کردن مبارزه با اعتیاد درشهر بانه وره برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:مدیر عامل جمعیت مردمی پیشگیری از اعتیاد گفت:اعتیاد به موادمخدر یکى از مهمترین مشکلات اجتماعی،اقتصادى و بهداشتى است که عوارض ناشى از آن تهدیدى جدى براى جامعه بشرى محسوب شده و موجب رکود اجتماعى در زمینه هاى مختلف مى گردد.

 

سعدی سپنجی با اشاره به آسیب های موجود در جامعه و اینکه دانش آموزان به راحتی در دام این نوع فضا و افراد قرار می گیرند به اولیا توصیه نمود مراقب فرزندان و دانش آموزانمان بوده و با مدرسه و مربیان و مشاوران در تماس باشند،تا اگر دانش آموزی رفتار مشکوک و پر خطری از خود نشان دهد بتوان به موقع نسبت به رفع آن اقدام نمود.

 

وی با تاکید بر اینکه نباید دانش آموزان از دسترسی به فضای مجازی و تفریحات سالم محروم شوند بلکه با برنامه ریزی مناسب و همراهی با آنان  می توان از بسیاری از آسیب ها جلوگیری کرد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پاوه با قرائت اشعاری در مذمت اعتیاد افزود:هرچه ما در راستای دوری ازاعتیاد جوانان و نوجوانان اقدام نماییم و همچنین آنها را از خطرات فضای مجازی آگاه نماییم بازهم کم است چرا که باید همه جامعه در این راستا هم صدا و همدل تلاش نمایند.

 

اکرم حسن زاده ضمن ارج نهادن زحمات مدیر آموزش و پرورش باینگان و معاونت پرورشی آقای لقمان محمودی به خاطر برگزاری این کارگاه آموزشی از این مراسمات بعنوان موجی برعلیه اعتیاد به مواد مخدر و فضای مجازی نام برد.

 

در پایان از طرف اداره تبلیغات اسلامی پاوه به چند نفر ازدانش آموزان حاضر در جلسه جوایزی اهداء گردید.

یک پاسخ برای “کارگاه آموزشی اجتماعی کردن مبارزه با اعتیاد درشهر بانه وره برگزار شد

  • فریبا در تاریخ اسفند 23, 1396 گفت:

    سلام. متاسفانه با مشکلات زیاداقتصادی و بیکاری قشر زیادی از مردم و فراوانی و دردسترس بودن مواد مخدر بسیاری از جوانان منطقه درگیر قضیه اعتیاد شده که مستقیم و غیر مستقیم بر دانش آموزان تاثیر خواهد گذاشت