پ 09 فروردین 1403 ساعت 22:50

بصیرت مهمترین راهبرد مقابله با توطئه های دشمنان است/عکس

بصیرت مهمترین راهبرد مقابله با توطئه های دشمنان است/عکس

به گزارش سلام پاوه:امام جمعه پاوه گفت: امروز دشمنان در کمین هستند تا با کمترین غفلت به نظام و انقلاب ما ضربه بزنند لذا مهمترین راهبرد برای مقابله با این ترفند هوشیاری و بصیرت است.   به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:ماموستا ملا قادر قادری روز سه شنبه در جمع مسئولان و […]

به گزارش سلام پاوه:امام جمعه پاوه گفت: امروز دشمنان در کمین هستند تا با کمترین غفلت به نظام و انقلاب ما ضربه بزنند لذا مهمترین راهبرد برای مقابله با این ترفند هوشیاری و بصیرت است.

 

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:ماموستا ملا قادر قادری روز سه شنبه در جمع مسئولان و بسیجیان شهرستان پاوه، مردم را بزرگترین سرمایه نظام دانست و با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم از مسئولان خواست به وعده های خود عمل کنند.

 

وی با بیان اینکه امروز بیشترین فشار بر مردم و نظام از ناحیه مسائل فرهنگی است، افزود: در طلیعه سال جدید مسئولان با برنامه ریزی مناسب برای رفع مشکلات مردم و تقویت امور فرهنگی تلاش کنند.

 

امام جمعه پاوه با اشاره به چهار دهه عمر پربرکت و با اقتدار انقلاب اسلامی گفت: این مهم به واسطه و برکت لطف خداوند، حضور مردم در صحنه و درایت و حکمت رهبری بدست آمده و تا به امروز حفظ شده لذا باید شاکر و شکرگزار این نظام بوده و برای تقویت و تداوم آن تلاش کنیم.

 

ماموستا قادری با اشاره به حذف فیزیکی گروهک تروریستی داعش گفت: فکر و اندیشه داعش تمام نشده و در حال پرورش است لذا باید بسیار هوشیار وآگاه باشیم.

 

وی اظهار کرد:امروز دشمنان از طریق تهاجم فرهنگی بیشترین فشار را بر کشورمان وارد می کنند و می دانند که تنها راه نفوذ به ایران اسلامی و ضربه زدن به آن از راه فرهنگی است لذا باید مردم و مسئولان ما هوشیار و آگاه باشند.

 

امام جمعه پاوه،سپاه را ستون فقرات نظام و پاسداران را حافظ انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی و حامی ولایت دانست و گفت: سپاه علاوه بر ایجاد و حفظ امنیت کشور در زمینه خدمات رسانی و محرومیت زدائی عالی عمل کرده است.

در ادامه فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه نیز با اشاره به جایگاه پاوه و مردم آن نزد ملت ایران و مسئولان نظام گفت: این جایگاه با شهیدان عزیز و علمای گرانقدری همچون ماموستا قادری امام جمعه این شهر گره خورده است.

 

سردار بهمن ریحانی بسیج را یکی از اصلی ترین نیرو و ظرفیت جمهوری اسلامی دانست و گفت: این نیرو درس مقاومت ، ایثار و فداکاری و از خودگذشتگی را به جهانیان آموخت.

 

وی افزود:امروز صاحب نظران نظامی و سیاسی جهان در تلاش هستند تا دریابند که این سازمان مردمی چگونه و چطور ایجاد شده است.

 

ریحانی گفت:حضرت امام (ره) شجره طیبه ای ایجاد کرد که تمام صاحب نظران و اندیشمندان علوم سیاسی، فرهنگی و نظامی جهان را متحیر و سرگردان کرده است.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه با اشاره به اهمیت مقوله امنیت گفت: امروز تمام امور جوامع از جمله اقتصادی، سیاسی و زیربنایی به مقوله امنیت گره خورده است.

وی افزود:امنیت فقط با پول و سلاح ایجاد و حفظ نمی شود زیرا که بسیاری از کشورها از جمله کشورهای منطقه به لحاظ پول و سلاح اشباع هستند و رژیم اشغالگر صهیونیستی که دم از قدرت نظامی می زند سه روز در مقابل حزب الله دوام نیاورد.

 

وی اظهار کرد:آنچه امروز جمهوری اسلامی ایران را در جهان یکی از امن ترین و مقتدرترین کشور کرده است به واسطه حضور مردم در ایجاد و حفظ امنیت است زیرا امنیتی را که مردم ایجاد و حفظ می کنند اقتدار به وجود می آورد و این موضوع موجب اقتدار ایران شده است.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه افزود:امروز در هرنقطه ای از جهان شاهد توطئه و ترفند از سوی کشورهای قدرتمند به سرکردگی امریکا و صهیونیستها با هدف تضعیف ایران هستیم و این نشان دهنده امنیت مقتدر واقتدار جمهوری اسلامی در جهان و منطقه است.

 

سردار ریحانی افزود: رمز و شاه کلید موفقیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران حضور مردم در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و علمی است.

 

وی گفت:گسترش فرهنگ بسیج بهترین راهکار برای حل بحرانها و مشکلات است و مردم پاوه این مهم را بخوبی درک و عملیاتی کرده اند.

 

وی افزود:وظیفه و رسالت اصلی بسیج وهمه ما امروز روشنگری و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در راستای مقابله با ترفندها و توطئه های دشمنان است.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه در پایان با قدردانی از زحمات سرهنگ سعید بهشتی راد فرمانده سابق ناحیه مقاوم بسیج سپاه پاوه، سرهنگ ارسلان سلطانقلی را به عنوان فرمانده جدید این شهرستان معرفی کرد.

 

شهرستان پاوه با بیش از ۶۱ هزار نفر جمعیت بیش از چهار هزار و ۵۰۰ رزمنده و بسیجی دارد و در شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.