س 28 فروردین 1403 ساعت 09:06

ورزشکاران پاوه ای بازهم افتخار آفرین شدند/ عکس

ورزشکاران پاوه ای بازهم افتخار آفرین شدند/ عکس

 به گزارش سلام پاوه : کونگ فو کاران پاوه ای با کسب ۲ مدال نقره و برنز در مسابقات جهانی کارگران جهان در تهران بار دیگر برای کشورمان افتخار آفرینی کردند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : این ورزشکاران روز شنبه در بازگشت به زادگاه خود مورد استقبال پرشور مردم و مسئولان قرار گرفتند و […]

 به گزارش سلام پاوه : کونگ فو کاران پاوه ای با کسب ۲ مدال نقره و برنز در مسابقات جهانی کارگران جهان در تهران بار دیگر برای کشورمان افتخار آفرینی کردند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : این ورزشکاران روز شنبه در بازگشت به زادگاه خود مورد استقبال پرشور مردم و مسئولان قرار گرفتند و از زحمات و تلاش های آنان قدردانی شد.

هوشیار عبدالله زاده
رئیس هیات کونگ فو شهرستان پاوه در این ارتباط گفت: در مسابقات انتخابی تیم ملی که بهمن امسال به میزبانی استان کرمانشاه برگزار شد ۱۰نفر از کونگ فو کاران پاوه ای با درخشش در این مسابقات جواز حضور در مسابقات جهانی کارگران را دریافت کردند.

هوشیار عبدالله زاده افزود: این قهرمانان با دریافت جواز حضور در مسابقات جهانی کارگران که از ۱۶الی ۱۹ اسفند با حضور ۱۸کشور در تهران برگزار شد، شرکت کردند.

رئیس هیات کونگ فو شهرستان پاوه در ادامه افزود: در این مسابقات ۲ نفر کونگ فو کاران پاوه ای بنام ‘پیشوا معاذی’ و ‘یاسر قادری’ به مدال نقره و برنز دست پیدا کردند و در قسمت تیمی در بخش تکنیک و هنرهای رزمی که به صورت تیمی و با لباس کُردی اجرا شد، مقام سوم جهان را از آن خود کردند.

عبدالله زاده با اظهار خرسندی از درخشش کونگ فو کاران پاوه ای در مسابقات جهانی گفت: به منظور تجلیل از این قهرمانان مراسم ویژه ای برگزارخواهیم کرد.

از نکات قابل توجه در گفتگو با قهرمان کونگ فو شهرستان، اعلام نارضایتی و نگرانی آنها از عدم حمایت و توجه اداره ورزش و جوانان بود.

این ورزشکاران اعلام داشتند که فقط شخص آقای عبدالله زاده به عنوان رئیس هیات کونگ فو از آنها حمایت کرده است.

شهرستان پاوه با بیش از ۶۱ هزار نفر جمعیت در ۱۳۰کیلومتری شمال غربی استان کرمانشاه قرار دارد.

 

استقبال از کونگ فو کاران پاوه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

استقبال از کونگ فو کاران پاوه

یک پاسخ برای “ورزشکاران پاوه ای بازهم افتخار آفرین شدند/ عکس

  • محمد در تاریخ اسفند 23, 1396 گفت:

    باسلام خدمت مدیریت سایت لطفا هر خبری رو منتشر میکنید از محتوای ان با خبر بشید . انتخابی تیم ملی این مسابقات رواخر بهمن ماه در استان تهران شهرستان شهریار برگزار شدنه در کرمانشاه این تیم اصلا حضور نداشته