ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 09:49

اجرای نهضت پارکینگ‌سازی برای بهبود ترافیک شهرپاوه

اجرای نهضت پارکینگ‌سازی برای بهبود ترافیک شهرپاوه

به گزارش سلام پاوه : شهردار پاوه از اجرای نهضت پارکینگ‌سازی در راستای بهبود ترافیک شهر خبر داد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: شهرداری پاوه؛ علی‌محمد میری شهردار پاوه در این رابطه گفت: ترافیک سنگین پاوه نتیجه عوامل بسیار متعددی است که برطرف نمودن این عوامل مشارکت و عزم جدی تمامی دستگاه‌ها و شهروندان محترم را […]

به گزارش سلام پاوه : شهردار پاوه از اجرای نهضت پارکینگ‌سازی در راستای بهبود ترافیک شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: شهرداری پاوه؛ علی‌محمد میری شهردار پاوه در این رابطه گفت: ترافیک سنگین پاوه نتیجه عوامل بسیار متعددی است که برطرف نمودن این عوامل مشارکت و عزم جدی تمامی دستگاه‌ها و شهروندان محترم را می‌طلبد.

 

شهردار پاوه افزود: بخشی از ترافیک شهر، ترافیک ساکن یا پارکینگ‌های خیابانی است که اثرات بسیار زیادی بر ترافیک جاری دارد. زمان توقف اتومبیل‌های سواری شخصی در شهر بیش از مدت زمان حرکت آنها است؛ از این رو فضای مناسب پارکینگ برای اتومبیل‌ها به ویژه در مناطق پرتراکم و مرکزی شهر تا حدود زیادی منجر به روان شدن ترافیک جاری خواهد شد.

 

میری عنوان نمود: در این راستا شهرداری آمادگی لازم جهت احداث پارکینگ طبقاتی با مشارکت مردم و سرمایه‌گذاران در نقاط مختلف شهر را دارد؛ لذا از سرمایه‌گذاران دعوت می‌گردد پیشنهادات خود را جهت مشارکت در ساخت پارکینگ طبقاتی به شهرداری ارائه نمایند تا متعاقباً مراحل قانونی به انجام برسد.

 

وی بیان کرد: علاوه بر مورد مذکور، شهرداری در حال حاضر اقدام به آماده‌سازی محوطه ترمینال سابق و زمین پشت بازارچه مرزی جهت ایجاد پارکینگ روباز نموده است که از طریق مزایده عمومی قابل واگذاری به اشخاص حقیقی و حقوقی است.

 

شهردار پاوه در پایان گفت: مالکان بر خیابان‌های اصلی که ملک خود را تبدیل به پارکینگ نمایند از بسته‌های ویژه‌ تشویقی شهرداری بهره‌مند خواهند شد.