ج 10 فروردین 1403 ساعت 17:57

درخشش کونگ فوکاران پاوه در مسابقات جهانی هنرهای رزمی کارگران/عکس

درخشش کونگ فوکاران پاوه در مسابقات جهانی هنرهای رزمی کارگران/عکس

به گزارش سلام پاوه:کونگ فو کاران شهرستان پاوه در روز اول مسابقات جهانی هنرهای رزمی کارگران در تهران خوش درخشیدند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:این مسابقات باحضور ۱۸ کشور از جمله ایران، استرالیا، افغانستان، انگلیس، آلمان، پاکستان، عراق، پرتقال و… با حضور وزیر کار، معاون وزیر ورزش و نمایندگان مجلس روز گذشته در تهران آغاز […]

به گزارش سلام پاوه:کونگ فو کاران شهرستان پاوه در روز اول مسابقات جهانی هنرهای رزمی کارگران در تهران خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:این مسابقات باحضور ۱۸ کشور از جمله ایران، استرالیا، افغانستان، انگلیس، آلمان، پاکستان، عراق، پرتقال و… با حضور وزیر کار، معاون وزیر ورزش و نمایندگان مجلس روز گذشته در تهران آغاز شد.تیم کونگ فوی شهرستان پاوه طی دعوتنامه رسمی از طرف فدراسیون ورزشهای کارگری با مربیگری سوران قمری در این مسابقات به رقابت می پردازد.

 

نیما ابراهیمی اولین نماینده پاوه در سلاح ناجیکو نمایش قابل قبولی انجام داد. در بخش مبارزه نیز که از شبکه ورزش به صورت زنده پخش شد مرشد نوروزی علیرغم شایستگی از دور مسابقات حذف شد و یاسر قادری موفق شد رقیب افغانی را شکست دهد.

 

همچنین پیشوا معاذی با پیروزی در بازی اول و شکست دیگر رقبا به فینال راه پیدا کرد. همچنین تیم نمایشی پاوه امروز با اسم رزم کرد با حضور سروش صفری، پیشوا معاذی، میلاد صالحی، هژیر میرانی، فرشاد لطفی و محمد مرادپور با رقیبان به رقابت خواند پرداخت.