ج 10 فروردین 1403 ساعت 02:28

نتایج پیگیری وضعیت آب شرب روستای میرعبدلی و یکی از محلات شهر بانه وره

نتایج پیگیری وضعیت آب شرب روستای میرعبدلی و یکی از محلات شهر بانه وره

به گزارش سلام پاوه : دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه از بررسی مطالبه عمومی مردم روستای میرعبدلی و محله صلاح الدین شهر بانه وره در خصوص وضعیت آب شرب آنها خبر داد. مسلم الماسی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : پس از درخواست و مطالبه مردم روستای میرعبدلی و محله […]

به گزارش سلام پاوه : دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه از بررسی مطالبه عمومی مردم روستای میرعبدلی و محله صلاح الدین شهر بانه وره در خصوص وضعیت آب شرب آنها خبر داد.

مسلم الماسی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : پس از درخواست و مطالبه مردم روستای میرعبدلی و محله صلاح الدین شهر بانه وره از توابع بخش باینگان موضوع را به همراه مدیر آبفای شهری و روستایی شهرستان پاوه از نزدیک بررسی کردیم.

 

وی در خصوص وضعیت آب شرب  محله صلاح الدین شهر بانه وره گفت : در این محله متاسفانه شبکه آب شرب وجود ندارد و مردم با استفاده از لوله های پلاستیکی از سایر ساکنین شهر که دارای امتیاز آب می باشند به منازل خود آب شرب را منتقل کرده اند.

 

مسلم الماسی افزود: در راستای حل این مشکل مسائل متعددی وجود داشت از جمله انتقال آب و فاضلاب شهر بانه وره از روستایی به شهری، که در این بین چندین بار با مهندس تخت شاهی مدیر عامل آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه مذاکرات لازم صورت گرفت و با همت و تلاش متولیان امر این مشکل حل شد و بحث انتقال به آب و فاضلاب شهری صورت گرفت.

 

وی گفت: پس از بازدید میدانی از وضعیت به همراه مهندس مرادی رئیس آبفتی شهری و آقای ابراهیمی رئیس آبفای روستایی و سایر متولیان شهر بانه وره متاسفانه پروسه لوله کشی آب شرب این محله بسیا بحرانی بود.

 

دادستان شهرستان پاوه افزود : در این محله لوله پلاستیکی آب شرب به تیر برق آویزان شده و از کنار خطوط برق عبور کرده و آب شرب به منازل رسیده است.

 

الماسی افزود: ریاست آب و فاضلاب شهری شخصا از نزدیک مشکل آب شرب محله مذکور را مشاهده نموده و اعلام داشت حل مشکل این محله در اولویت اقدامات آبفای شهری درسال آتی قرار دارد و انشاءالله اقدام مقتضی انجام خواهد شد.

 

دادستان پاوه نیز با تاکید بر پیگیری موضوع و تشکر از مدیران ابفای شهرستان گفت: این مرجع نیز به عنوان مدعی العموم تا حل نهایی این مشکل پیگیر مرتفع شدن آن خواهد بود.

 

مسلم الماسی همچنین از پیگیری وضعیت آب شرب روستای میرعبدلی بخش باینگان خبر داد و گفت : پس از بازدید میدانی به همراه روسای آبفای شهری و روستایی  از منابع آب و شبکه آب شرب روستا مشکلات از نزدیک بررسی شد.

 

وی گفت : با یاری خداوند موضوع و مشکلات توسط رئیس آب و فاضلاب روستایی شهرستان پاوه پیگیری شده است و اعتبارات مورد نیاز تخصیص یافته و حتی پیمان کار پروژه نیز مشخص گردیده است. که ان شاءالله به همت مسئولین مربوطه مشکل آب شرب روستای میرعبدلی درصورت طی مراحل خود سال آینده حل خواهدشد.

 

دادستان شهرستان پاوه افزود : سیستم آب رسانی روستا میرعبدلی مربوطه به سال ۱۳۶۷ می باشد که این روستا چهل خانوار داشته است درحالی که امروزه نزدیک به یکصد و چهل خانوار در روستا ساکن میباشند. لذا بدیهی است که هم سیستم آب رسانی پاسخگو نیست و هم کیفیت خود را از دست داده است.

 

الماسی در پایان گفت :همان طور که گفته شده است پیمان کار پروژه با توجه به پیگیری های  رئیس آب و فاضلاب روستایی مشخص شده است و درسال آتی ان شاءالله اقدامات لازم انجام میشود.

تصاویر تکمیلی

منبع آب روستای میرعبدلی

 

 

چشمه آب روستای میرعبدلی، که ازاین قسمت آب کل روستا تامین میشود ودارای وضعیت مناسبی نیست.

 

 

لوله های پلاستیکی آب شرب وصل شده به خطوط انتقال برق،که جهت انتقال آب شرب به محله مسجد صلاح الدین ایوبی توسط اهالی از این روش استفاده شده که بسیار خطرناک و بحرانی میباشد.

3 پاسخ برای “نتایج پیگیری وضعیت آب شرب روستای میرعبدلی و یکی از محلات شهر بانه وره

  • همشهری در تاریخ اسفند 20, 1396 گفت:

    از چنین مسئول با درایت و با کفایتی کمال تشکر و قدردانی را داریم. تلاش ایشان در جهت عمران و آبادانی پاوه ی عزیزمان و پیگیری مطالبات عمومی ستودنی است امیدواریم سایر مسئولین، ایشان را الگوی رفتاری خود قرار دهند.

  • همشهری در تاریخ اسفند 20, 1396 گفت:

    انشاالله خداوند حافظ و نگهدار شما باشد که به حرف دل این مردم گوش میدهید ، مسئولان باید شما را الگوی خود قرار بدهند..

  • ناشناس در تاریخ اسفند 19, 1396 گفت:

    از آقای الماسی بسیار ممنونیم