پ 30 فروردین 1403 ساعت 05:26

برنده مسابقه طراحی لوگوی شهرداری نودشه مشخص شد

برنده مسابقه طراحی لوگوی شهرداری نودشه مشخص شد

به گزارش سلام پاوه:شهردار نودشه از برنده شدن آقای خالد حبیبی برای طراحی لوگوی شهرداری خبر داد.   سیروس وطنی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:شهرداری نودشه با توجه به مصوبه ی شورای محترم اسلامی شهر در خصوص تهیه ی لوگوی شهرداری نودشه فراخوانی جهت مسابقه و طراحی لوگو داده شد که در نهایت […]

به گزارش سلام پاوه:شهردار نودشه از برنده شدن آقای خالد حبیبی برای طراحی لوگوی شهرداری خبر داد.

 

سیروس وطنی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:شهرداری نودشه با توجه به مصوبه ی شورای محترم اسلامی شهر در خصوص تهیه ی لوگوی شهرداری نودشه فراخوانی جهت مسابقه و طراحی لوگو داده شد که در نهایت از میان تمامی آثار  اثر آقای خالد حبیبی از نودشه به عنوان لوگوی برتر انتخاب شد.

وی افزود:با توجه به انتخاب اولیه طرح لوگوی شهرداری نودشه و زمان لازم برای تغییرات نهایی در طرح اولیه با توجه به انتخاب داوران این لوگو به عنوان طرح برتر معرفی شد.

 

وطنی گفت: لازم می دانم از طرف شورای شهر و شهرداری از تمام افرادی که در مسابقه طراحی این لوگو شرکت کرده اند تشکر و قدر دانی داشته باشم.

 

 

 

گفتنی است در فراخوان مسابقه طراحی لوگوی شهرداری علاوه بر دو مورد به عنوان موارد اصلی دو مورد از نمادهای فرعی مربوط به شهر نودشه در آن گنجانده شده است.

 

2 پاسخ برای “برنده مسابقه طراحی لوگوی شهرداری نودشه مشخص شد

  • ناشناس در تاریخ اسفند 22, 1396 گفت:

    افرین به آقای حبیبی و این دقت جالب بود

  • اشکان تابشی در تاریخ اسفند 19, 1396 گفت:

    مرحبا به کاک خالد عزیز بابت طراحی این لوگوی زیبا و هنرمندانه.یک پرستار کار درست و یک گرافیست با سلیقه