ج 10 فروردین 1403 ساعت 17:55

روستای گردشگری نسمه از زباله پاکسازی شد/ عکس

روستای گردشگری نسمه از زباله پاکسازی شد/ عکس

به گزارش سلام پاوه: در اقدامی محیط زیستی و با مشارکت مردم و کارکنان شبکه بهداشت و درمان پاوه روستای گردشگری نسمه از زباله پاکسازی شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : به همت مردم روستای نسمه و مشارکت شبکه بهداشت و درمان پاوه عصر جمعه ۱۸ اسفند ماه ۱۳۹۶ این روستای شاخص گردشگری از زباله […]

به گزارش سلام پاوه: در اقدامی محیط زیستی و با مشارکت مردم و کارکنان شبکه بهداشت و درمان پاوه روستای گردشگری نسمه از زباله پاکسازی شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : به همت مردم روستای نسمه و مشارکت شبکه بهداشت و درمان پاوه عصر جمعه ۱۸ اسفند ماه ۱۳۹۶ این روستای شاخص گردشگری از زباله پاکسازی شد.

در این اقدام محیط زیستی زیبا که با استقبال مردم روستای نسمه و مسئولان و کارکنان شبکه بهداشت و درمان پاوه روبرو شد شرکت کنندگان هدف از این اقدام را ترویج فرهنگ محیط زیست و نهادینه کردن آن دانستند.

دهیار روستای نسمه گفت : این اقدام در راستای حفظ سلامت محیط زیست ، ترویج فرهنگ مشارکت در حفظ محیط زندگی و پاکسازی روستای نسمه به عنوان روستای سالم گردشگری در استان کرمانشاه می باشد.

 

سابق حسینی از مشارکت مردم و حضور کارکنان شبکه بهداشت و درمان پاوه در این فعالیت محیط زیستی قدردانی کرد.

 

گفتنی است روستای نسمه از توابع بخش مرکزی شهرستان پاوه در فاصله ۳ کیلومتری از از شهر پاوه در استان کرمانشاه قرار گرفته است . روستای نسمه دارای ۱۹۰ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۷۵۰ نفر می باشد .

گزارش و‌ عکس؛ هیوا احمدی

تدوین: فرهاد صالحی

 

پاکسازی روستا نسمه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پاکسازی روستا نسمه