پ 06 اردیبهشت 1403 ساعت 11:40

تجلیل از دانش آموزان برتر قرآنی مدارس شهر نوسود/عکس

تجلیل از دانش آموزان برتر قرآنی مدارس شهر نوسود/عکس

به گزارش سلام پاوه:مراسم تجلیل از دانش آموزان برتر قرآنی مدارس شهر نوسود با حضور کارشناسان اداره،مدیران و مربیان پرورشی در محل نماز خانه اداره آموزش و پرورش برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود در سخنانی، دانش آموزان برتر قرآن مدارس را سرمایه های ارزشمند برای جامعه و خانواده […]

به گزارش سلام پاوه:مراسم تجلیل از دانش آموزان برتر قرآنی مدارس شهر نوسود با حضور کارشناسان اداره،مدیران و مربیان پرورشی در محل نماز خانه اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود در سخنانی، دانش آموزان برتر قرآن مدارس را سرمایه های ارزشمند برای جامعه و خانواده های آنان دانست که در ابتدای زندگی اخلاق و رفتار خود را با نور قرآن مزین نموده اند.

منصور وهابی افزود:رسیدن به زندگی حقیقی و حیات طیبه را در پرتو علم و آشنایی با قرآن و پیروی از تعالیم قرآنی میسر دانست.

وی انس و الفت با قرآن را دارو و درمان بیماری مزمن ضلالت و گمراهی عنوان کرد و افزود،با توسل به قرآن کریم می توان به آسایش و آرامش درونی رسید.

رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود ضمن تقدیر از خانواده های محترم آنان،مدیران و مربیان پرورشی و سایر دبیران دلسوز افزود،جای افتخار است که در دنیای پر زرق و برق امروزی نسبت به تربیت قرآنی این عزیزان اهتمام لازم را داشته اید.

وهابی برگزاری محافل قرآنی را به منظور انس و الفت هر چه بیشتر دانش آموزان با کلام وحی در مدارس را ضروری بر شمرد و افزود،تنها راه رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی را تمسک به قرآن و سیره نبوی دانست.