ج 10 فروردین 1403 ساعت 02:32

تجلیل از خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان پاوه

تجلیل از خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان پاوه

به گزارش سلام پاوه : در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان شهرستان پاوه از خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار این شهرستان تجلیل شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: مدیر آموزش وپرورش شهرستان پاوه در این مراسم گفت: خیرین نیک اندیش مدرسه ساز و مدرسه یار پاوه در سال تحصیلی جاری با کمک ده میلیارد […]

به گزارش سلام پاوه : در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان شهرستان پاوه از خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار این شهرستان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: مدیر آموزش وپرورش شهرستان پاوه در این مراسم گفت: خیرین نیک اندیش مدرسه ساز و مدرسه یار پاوه در سال تحصیلی جاری با کمک ده میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی خود برای ساخت مدارس شهری و روستایی شهرستان، قدمی بزرگ در راستای دستیابی به اهداف آموزشی و پرورشی مدارس برداشته اند. 

مختار برزگرفرد افزود: مشارکت ۷ میلیارد ریالی خانواده شادروان رضا راه دار در ساخت مدرسه ۶ کلاسه در روستای دشه، اهداء زمینی به ارزش ۲ میلیارد ریال توسط خیرین روستای دوریسان جهت احداث دبستان ۱۲ فروردین و همچنین مشارکت نقدی و غیرنقدی به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط خیرین و اولیاء دانش آموزان برای ساخت مدرسه برگ زرینی است که همت والای این مردم را نشان میدهد.

 

سیدنجیب میرانی معاون فرماندار پاوه نیز در این جشنواره توجه به آموزش و پرورش را سبب پیشرفت جامعه عنوان کرد و افزود: هر ملتی به آموزش و پرورش توجه کند آن ملت از تمامی جهات قوی بوده و توجه بیشتر به آموزش و پرورش کاهش آسیب ها و پیشرفت جامعه را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه کار آموزش و پرورش انسان سازی است، اظهار کرد: بزرگترین باقیات الصالحات کمک به مدارس و دانش آموزان است چراکه کار آموزش و پرورش انسان سازی است و این بزرگترین رسالتی است که ما برای پیشرفت در جامعه به دنبال آن هستیم.

میرانی از خیرین و فرهنگیان بی ادعایی که همواره در خدمت دانش آموزان هستند تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود که این رویه همواره در جهت دستیابی به اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت تداوم داشته باشد.

گفتنی است اجرای مولودی خوانی، قرائت دکلمه و شعر توسط دانش آموزان بخش های دیگری از این جشنواره بود.