چ 29 فروردین 1403 ساعت 02:56

نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر بخش نوسود برگزار شد

نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر بخش نوسود برگزار شد

به گزارش سلام پاوه: نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر ویژه نوروز در محل بخشداری نوسود برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر بخش نوسود ، با حضور بخشدار نوسود ، مسئولین ادارات و ارگانها ، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی ، شوراهای اسلامی شهری و دهیاران روستاهای تابعه در محل […]

به گزارش سلام پاوه: نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر ویژه نوروز در محل بخشداری نوسود برگزار شد.

ستاد هماهنگی نورزی نوسود

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر بخش نوسود ، با حضور بخشدار نوسود ، مسئولین ادارات و ارگانها ، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی ، شوراهای اسلامی شهری و دهیاران روستاهای تابعه در محل بخشداری نوسود صبح امروز تشکیل شد.

 

بخشدار نوسود ضمن تشکر از حضور مسئولین به تشریح اهداف جلسه پرداخت و خاطر نشان ساخت :‌ ایام نوروز و حضور گردشگران و مسافران در بخش نوسود فرصت بسیار مطلوبی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری، صنایع دستی، قابلیت‌ها و توانمندی ‌های این بخش است و ارائه تصویری خوب، زیبا و خدمات ‌رسانی مناسب در این ایام می‌تواند ذهنیت مثبتی از این منطقه برای مسافران و گردشگران در اذهان بسازد .

 

سعدی مصطفی زاده توجه به سه مؤلفه اصلی حفظ امنیت، نظافت و زیبایی چهره شهر و خدمات‌ رسانی مناسب و به هنگام در ایام نوروز را ضروری خواند و افزود: با توجه به اینکه اعضای مختلف ستاد اجرای خدمات سفر در این جلسه مشخص شده اند هر یک از این اعضا باید وظایف خود را به بهترین نحو ممکن در جهت بستر سازی و فراهم نمودن زمینه ارائه خدمات به مسافرین در ایام نوروز انجام دهند .

 

وی گفت : شهرداران ، مدیران و دهیاران نسبت به شناساندن ظرفیتها و پتانسیل منطقه اهتمام و خلاقیت لازم را داشته و ما بایستی با ارائه بهترین خدمات به دنبال آن باشیم که گردشگرانی که به منطقه مراجعه نموده اند نسبت به سال گذشته تفاوت را احساس نمایند.

 

 

بخشدار نوسود در خاتمه مجددا، نکات مثبت حضور مهمانان در سطح بخش را یاد آور و تاکیدات لازم را ارائه نمود.

یک پاسخ برای “نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر بخش نوسود برگزار شد

  • شهروند در تاریخ اسفند 15, 1396 گفت:

    پیشنهاد می کنم هر چه مهمان نوروزی هست به نودشه هدایت شوند چون همه امکانات فراهم شده هم جای پارک خودرو مهمانها مهیا شده هم مرمت و بازسازی معابر و خیابانها کاملا تعمیر و بازسازی شده حیف که هموطنان از این فضای زیبا بهرمند نشوند با تشکر از شورآ و شهردار فعال و نواور