پ 09 فروردین 1403 ساعت 19:23

غرس درخت توسط رئیس کل دادگستری استان در پاوه/ دیدار با خانواده شهید سیفی /عکس

غرس درخت توسط رئیس کل دادگستری استان در پاوه/ دیدار با خانواده شهید سیفی /عکس

به گزارش سلام پاوه : رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در آستانه هفته درختکاری با کاشت یک اصله درخت در محوطه دادگستری شهرستان پاوه به استقبال این هفته رفت. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : روز دوشنبه عدالتخواه به همراه ماموستا ملا قادرقادری امام جمعه و تاری وردی ریاست دادگستری و الماسی دادستان پاوه اقدام […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در آستانه هفته درختکاری با کاشت یک اصله درخت در محوطه دادگستری شهرستان پاوه به استقبال این هفته رفت.درختکاری عدالتخواه در پاوه

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : روز دوشنبه عدالتخواه به همراه ماموستا ملا قادرقادری امام جمعه و تاری وردی ریاست دادگستری و الماسی دادستان پاوه اقدام به کاشت درخت در محوطه دادگستری و شورای حل اختلاف شهرستان پاوه نمودند.

 

رئیس کل دادگستری استان با تبریک فرا رسیدن هفته درختکاری به اهمیت درخت و وجود فضای سبز اشاره کرد و گفت :هرسال شاهد هستیم مقام معظم رهبری در روز درختکاری با کاشت یک اصله درخت اهمیت این موضوع را برای همه نشان میدهد تا ما هم به این مهم اهتمام جدی داشته باشیم.

 

عدالتخواه گفت از همه مردم درخواست میکنم در اسفند ماه با کاشت چند اصله نهال و درخت تلاش کنند محیط سبزی داشته باشیم.

 

وی با مثبت و مطلوب ارزیابی کردن عملکرد دادگستری شهرستان پاوه در حفاظت از منابع ملی این شهرستان گفت: با توجه به بافت کوهستانی مردم این شهرستان باید تلاش کنند با محیط زیست و طبیعت زیبای شهرستان مهربانتر برخورد کنند و سرسبزی پاوه را حفظ کنند.

 

رئیس کل دادگستری استان افزود: یکی از امتیازات این شهرستان وجود فضای سبز و طبیعت بی نظیرش است که اگر مردم در حفاظت از آن تلاش کنند میتواند در جذب تورسیت و گردشگر بسیار موثر باشد.

 

عدالتخواه در ادامه سفر خود به شهرستان پاوه با حضور در منزل شهید شاخص کارمندی کشور شهید حاج ناصر سیفی با خانواده این شهید معظم دیدار کرد .

 

وی در ادامه با حضور در شورای حل اختلاف پاوه ضمن کاشت چند اصله درخت در محوطه این شورا و بازدید از شعبه های مختلف آن از نزدیک در جریان نحوه عملکرد اعضای شورای حل اختلاف شهرستان پاوه قرارگرفت .

 

شهرستان پاوه بابیش ۶۱ هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان کرمانشاه قراردارد .

 

بازدید مدیرکل دادگستری استان از پاوه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

درختکاری عدالتخواه در پاوه

 

 

 

 

 

 

بازدید مدیرکل دادگستری استان از پاوه

یک پاسخ برای “غرس درخت توسط رئیس کل دادگستری استان در پاوه/ دیدار با خانواده شهید سیفی /عکس

  • شاره که م در تاریخ اسفند 16, 1396 گفت:

    درود برشهدا که تقدیم جانشان آرامش را برای به ارمغان آوردند