ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 08:31

بودجه ۹۷ شهرداری روانسر ۱۷۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است

بودجه ۹۷ شهرداری روانسر ۱۷۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است

به گزارش سلام پاوه : شهردار روانسر از تصویب بودجه ۱۷۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی پیشنهادی سال ۹۷ شهرداری این شهر خبر داد. جمال ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: رقم بودجه سال جاری شهرداری روانسر با رشد ۳۵ درصدی نسبت به سال گذشته تصویب شده است. وی اظهار داشت: این […]

به گزارش سلام پاوه : شهردار روانسر از تصویب بودجه ۱۷۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی پیشنهادی سال ۹۷ شهرداری این شهر خبر داد.

جمال ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: رقم بودجه سال جاری شهرداری روانسر با رشد ۳۵ درصدی نسبت به سال گذشته تصویب شده است.

جمال ابراهیمی
وی اظهار داشت: این بودجه زمینه ساز روند توسعه و عمران شهر خواهد بود و تلاش ما این است سال آینده بتوانیم خدمات بهتری به شهروندان ارائه دهیم.

شهردار روانسر تصریح کرد: ۱۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بودجه سال ۹۷ (معادل ۷۰ درصد) در زمینه عمرانی و برای اداره بهتر شهر و پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال آن نیز بودجه جاری است تا از این طریق بتوانیم روند توسعه و عمران شهر را شتاب ببخشیم.

ابراهیمی با تاکید بر توقف ناپذیر بودن جهش های عمرانی و خدماتی این شهر در سال ۹۷ به محورهای بودجه تصویبی اشاره کرد و گفت: تلاش برای افزایش اعتبارات عمرانی، توسعه فضای سبز، ساماندهی حاشیه نشینی ها و افزایش خدمات محله ای و نیز بهبود و توسعه زیرساخت های حمل و نقل درون شهری، از محورها و اهداف عمده لایحه بودجه شهرداری روانسر به شمار می رود.

وی اظهار داشت: بودجه سال جاری شهرداری روانسر ۱۳۰ میلیارد ریال است که تاکنون ۶۰ درصد آن محقق شده است.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.