ج 10 فروردین 1403 ساعت 08:07

شروع بکار بازدید چشمی خودروهای دوگانه سوز در پاوه

شروع بکار بازدید چشمی خودروهای دوگانه سوز در پاوه

به گزارش سلام پاوه : مدیر معاینه فنی شهرستان پاوه از آغاز به کار بازدید چشمی خودروهای دوگانه سوز در پاوه خبر داد. یاسر سیفی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه در خصوص خودروهای واجدشرایط معاینه فنی گفت: خودروهای پلاک شخصی بعد از چهار سال و خودروهای عمومی بعد از یک سال از سال ساخت […]

به گزارش سلام پاوه : مدیر معاینه فنی شهرستان پاوه از آغاز به کار بازدید چشمی خودروهای دوگانه سوز در پاوه خبر داد.

یاسر سیفی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه در خصوص خودروهای واجدشرایط معاینه فنی گفت: خودروهای پلاک شخصی بعد از چهار سال و خودروهای عمومی بعد از یک سال از سال ساخت آنان ملزم به اخذ گواهی معاینه فنی خودرو هستند.

 

وی تصریح نمود: خودروهای مدل ۹۰ به پایین بازدید چشمی و معاینه بنزین را در پاوه انجام خواهند داد و بعد آن به مدت سه ماه فرصت دارند هیدرو استاتیک را در مرکز استان انجام دهند( این گواهی سه سال اعتبار دارد) .

 

سیفی از دارندگان خودرو خواست که کار معاینه فنی را به روزهای پایانی سال نکشانند و هر چه سریعتر برای انجام معاینات فنی به مرکز معاینه فنی مراجعه کنند.

 

گفتنی است درجهت رفاه حال شهروندان و مهمانان نوروزی مرکز معاینه فنی پاوه همه روزه به جز روزهای جمعه حتی ایام تعطیلات نوروز مرکز از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۷ مشغول به خدمات دهی میباشد.

 

 آدرس، خیابان صداوسیما ، سه راهی ترمینال مسافربری نوسود،مرکز معاینه فنی خودرو پاوه

یک پاسخ برای “شروع بکار بازدید چشمی خودروهای دوگانه سوز در پاوه

  • ناشناس در تاریخ اسفند 11, 1396 گفت:

    ما رانندگان وانت دوگانه سوز مدل نود به پایین چکار کنیم جرات نداریم از پاوه خاج بشیم پلیس راه روانسر و قازانچی ماشینو متوقف میکنه واسه کارت هوشمند چون ما جز ناوگان درون شهری هستیم نمیتونیم کارت هوشمند بگیریم چون بیمه تامین اجتماعی گیر میده جناب مدیریت سایت لطف کنید با شهرداری و راهنمایی و رانندگی هم درباره وانتهای دوگانه بحس کنید که مثل تاکسیهای بدون معاینه تردد کنیم