ج 10 فروردین 1403 ساعت 11:07

آزمون بزرگ حفظ قرآن کریم در پاوه و اورامانات برگزار شد

آزمون بزرگ حفظ قرآن کریم در پاوه و اورامانات برگزار شد

به گزارش سلام پاوه : به همت اداره اوقاف و امور خیریه پاوه واورامانات، آزمون بزرگ حفظ قرآن امروز صبح در سالن اجتماعات امام خمینی(ره) شهرستان برگزار شد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا رئیس اداره اوقاف وامور خیریه پاوه و اورامانات به هنگام افتتاحیه این آزمون که با حضور معاون فرماندار،رئیس […]

به گزارش سلام پاوه : به همت اداره اوقاف و امور خیریه پاوه واورامانات، آزمون بزرگ حفظ قرآن امروز صبح در سالن اجتماعات امام خمینی(ره) شهرستان برگزار شد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا رئیس اداره اوقاف وامور خیریه پاوه و اورامانات به هنگام افتتاحیه این آزمون که با حضور معاون فرماندار،رئیس شورای اسلامی شهر وتنی چند از مسئولان برگزار شد گفت مرحله کتبی آزمون بزرگ قرآن کریم امروز همزمان با سراسر کشور در چهارشهرستان اورامانات برگزارشد.

 

ماموستا ملا هادی رمضانی افزود در این آزمون ۱۴۳۳ نفر از چهارشهرستان پاوه،روانسر،جوانرود وثلاث باباجانی در بخشهای مفاهیم،معارف وحفظ قرآن کریم شرکت کردند .

 

وی افزود: شرکت کنندگان به بیست سوال تستی در ۴۰ دقیقه پاسخ میدهند وظرف مدت یک هفته نتیجه اعلام وبه سه هزار نفر برتر در سراسر کشور جوایز نفیس وگواهینامه اعطا خواهد شد.

 

در مراسم افتتاحیه این آزمون معاون فرماندار پاوه قرآن را بزرگترین سرمایه وهدیه وارمغان الهی برای بشریت دانست وگفت قرآن درمان تمامی دردها وحلال همه مشکلات بشر است.

 

سید نجیب میرانی قرآن را موجب آرامش روح و روان دانست وگفت تنها با توسل به این کتاب الهی میتوانیم به سعادت دنیا و اخرت برسیم.

 

وی با اشاره به نقش قرآن کریم در تمامی ابعاد زندگی در دنیا وآخرت گفت قاریان وحافظان قرآن به واسطه مأنوس بودن وهم نشینی با قرآن هموراه از جایگاه بسیار رفیعی در جامعه برخوردار هستند.

 

لازم به ذکر است که اداره اوقاف و امور خیریه پاوه و اروامانات از چندین سال پیش در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت حافظان قرآن کریم، با برگزاری کلاس های متعدد حفظ قرآن کریم، تریبت حافظان را در دستور کار خود قرار داده است .

 

شهرستان پاوه بابیش از ۶۱ هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان کرمانشاه قراردارد .

یک پاسخ برای “آزمون بزرگ حفظ قرآن کریم در پاوه و اورامانات برگزار شد

  • هەم شاری در تاریخ اسفند 11, 1396 گفت:

    دەسێتا وەشێ بان
    بێ قەزاو بەڵای بێدێ یاڕەبی
    خوا جەزاو خەیریتا بدٚۆ.
    خوای گەور چراوەو ڕۆشنایی ئی وەشەویسانە ،گیسنۆنەو و ژیوایشانەنە بەردەوام سەرکەوتێ بان..ئامین