ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 12:53

کانون بازنشستگان آموزش و پرورش نوسود تأسیس شد

کانون بازنشستگان آموزش و پرورش نوسود تأسیس شد

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود از تاسیس کانون بازنشستگان منطقه نوسود با حضور پیشکسوتان تعلیم و تربیت خبر داد. منصور وهابی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه از بازنشستگان به عنوان محور حرکت ،رشد و توسعه جامعه نام برد و افزود:هدایت نسل جوان و جدید جامعه که از قشر سالخورده و […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود از تاسیس کانون بازنشستگان منطقه نوسود با حضور پیشکسوتان تعلیم و تربیت خبر داد.

منصور وهابی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه از بازنشستگان به عنوان محور حرکت ،رشد و توسعه جامعه نام برد و افزود:هدایت نسل جوان و جدید جامعه که از قشر سالخورده و با تجربه الگو پذیری می کنند یکی از رسالتهای بازنشستگان است.

وی بیان داشت بازنشستگی نه تنها پایان دوران زندگی نیست بلکه آغاز نقش پذیری جدید در جامعه است و بر لزوم انتقال تجربه این قشر فرهیخته و با تجربه به نسل جوان تأکید کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود خطاب به بازنشستگان تاکید کرد:شما پیشکسوتان تعلیم و تربیت بخش مهمی از عمرتان را در مسیر هدایت و روشنگری فرزندان این مرز و بوم سپری نموده اید و امروز افتخار دارید که در جایگاه تعلیم و تربیت که جایگاه بسیار والا و ارزشمندی است قرار گرفته اید، لذا ضرورت دارد که تجارت و اندوخته ها خود را در اختیار نسل جوان و سایرین قرار دهید.

وهابی تربیت نسلی بزرگ از اندیشمندان و فرهیختگان و پیشرفت های حاصل شده در مراتب مختلف اجتماعی را مرهون زحمات آنان عنوان کرد و اظهار داشت: جایگاه امروز ایران اسلامی در قله های بزرگ توسعه و پیشرفت علمی و فن آوری نوین در سایه تلاش و زحمات معلمان دیروز و بازنشستگان امروز است.لذا آموزش و پرورش نیازمند تفکر،همراهی و همفکری شما عزیزان است.

وی افزود:اگر تجربه شما در کنار توان نیروی جوان قرار گیرد بدون شک مسیر بهبود و ترقی را برای ما فراهم می کند.

رئیس اداره آموزش و پرورش قدر دانی از زحمات بازنشستگان و تکریم ارزشهای انسانی و پاسداشت سالهای خدمت این افراد را از وظائف تمام اقشار جامعه بر شمرد.

وهابی با بیان اینکه در کشور های توسعه یافته بازنشستگی آغاز راه و بکارگیری خرد و دانش و تجربه است،ایجاد کانون بازنشستگان نوسود را حرکتی مهم و با ارزش برای هم اندیشی،تبادل تفکر و انتقال تجربه دانست و اظهار امیدواری کرد که این کانون به عنوان اتاق فکر حامی خوبی برای آموزش و پرورش منطقه در جهت رسیدن به اهداف عالی نظام تعلیم و تربیت باشد.

  در ادامه جلسه آقایان ایوب زاده و ناصر مصری و محمدعلی کریمی به نمایندگی بازنشستگان ضمن تشکر از زحمات و حمایتهای رئیس اداره مطالبی را بیان نمودند.

در پایان مراسم انتخابات با حضور بازنشسگان آموزش و پرورش برگزار گردید که آقایان ضرغام ایوب زاده بعنوان رئیس کانون ابابکر محبی نائب رئیس و ناصر مصری بعنوان خزانه دار انتخاب شدند.