ج 10 فروردین 1403 ساعت 12:16

پرداخت همه مطالبات،عیدی و حقوق پرسنل شهرداری نودشه

پرداخت همه مطالبات،عیدی و حقوق پرسنل شهرداری نودشه

به گزارش سلام پاوه:شهردار نودشه اعلام کرد،تمام عیدی،حقوق،مزایا و پاداش پرسنل رسمی پیمانی و شرکتی شهرداری نودشه پرداخت شده است.   سیروس وطنی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال شهرداری نودشه تمام مطالبات،عیدی،حقوق و مزایا پرسنل رسمی پیمانی و شرکتی خود را و همچنین عیدی […]

به گزارش سلام پاوه:شهردار نودشه اعلام کرد،تمام عیدی،حقوق،مزایا و پاداش پرسنل رسمی پیمانی و شرکتی شهرداری نودشه پرداخت شده است.

 

سیروس وطنی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال شهرداری نودشه تمام مطالبات،عیدی،حقوق و مزایا پرسنل رسمی پیمانی و شرکتی خود را و همچنین عیدی و عایله مندی و کمک غیر نقدی خود به بازنشستگان شهرداری پرداخت نموده است.

 

وی گفت:این شهرداری در طول یکسال و نیم گذشته توجه ویژه به حقوق و مزایای پرسنل شهرداری با توجه به این که پرسنل و کارکنان شهرداری سختی و فشار کاری زیادی دارند توجه خاصی شده است.

 

وطنی افزود:در زمانی که بنده تصدی شهرداری نودشه را به عهده گرفته ام سعی شده است هیچ گونه معوقه ای در این خصوص ایجاد نشود که با برنامه ریزی صحیح در این خصوص به این مهم دست پیدا کرده ایم.

2 پاسخ برای “پرداخت همه مطالبات،عیدی و حقوق پرسنل شهرداری نودشه

  • سارا در تاریخ اسفند 10, 1396 گفت:

    با تشکر از شهردار خلاق و مردمی نودشه

  • نودشه ....ملگاه در تاریخ اسفند 10, 1396 گفت:

    ای کاش این شهردار عزیز ویرانی خیابان دوم و بن بست جاده کم عرض جنب منازل تازه ساخت (جنب منازل شهبازی و طالبی)چاله و چوله های بیش از حد خیابان دوم تالاب ها و گل و لای موجود در خیابان اصلی و ورودی شهر و خلاصه ویرانی شهر را هم میدید راستی با چه رویی به استقبال سال نو بریم در ضمن پرداخت حق الزحمه زحمتکشان ‌کار بجا و وظیفه است اما هر گز جز عملکرد مناسب محسوب نخواهد شد