ج 10 فروردین 1403 ساعت 02:54

کاشت چندین اصله نهال خرمالو در نقاطی از سطح شهر پاوه

کاشت چندین اصله نهال خرمالو در نقاطی از سطح شهر پاوه

به گزارش سلام پاوه : شهردار پاوه از کاشت چندین اصله نهال خرمالو در نقاط مختلفی از سطح شهر پاوه به مناسبت روز درختکاری خبر داد. علی محمد میری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: این شهرداری به دلیل نقش به سزای فضای سبز در ارتقای کیفیت محیط شهری و در راستای ترویج فرهنگ […]

به گزارش سلام پاوه : شهردار پاوه از کاشت چندین اصله نهال خرمالو در نقاط مختلفی از سطح شهر پاوه به مناسبت روز درختکاری خبر داد.

علی محمد میری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: این شهرداری به دلیل نقش به سزای فضای سبز در ارتقای کیفیت محیط شهری و در راستای ترویج فرهنگ درختکاری و همچنین به مناسبت هفته درختکاری اقدام به کاشت چندین اصله نهال خرمالو در نقاطی از سطح شهر پاوه خواهد نمود.

 

شهردار پاوه افزود: انتخاب درخت خرمالو به دلیل سازگاری آن با شرایط اقلیمی منطقه و نیز زیبایی بصری و مثمر ثمر بودن آن بوده است.

 

وی در پایان گفت: از شهروندان فهیم انتظار می‌رود پس از کشت نهال‌های مذکور نهایت همکاری را با این شهرداری جهت نگهداری و حفظ آنها به عمل آورند.

 

 

گفتنی است در ایران، روز ۱۵ تا ۲۲ اسفند ماه به عنوان “هفته منابع طبیعی” نامگذاری شده است که نخستین روز این هفته یعنی ۱۵ اسفند “روز ‌درختکاری‌” است.

یک پاسخ برای “کاشت چندین اصله نهال خرمالو در نقاطی از سطح شهر پاوه

  • مبین در تاریخ اسفند 10, 1396 گفت:

    فکری به حال خیابان امام خمینی بکن که چاله های خیابان را خود مردم با گل پر کردن خرمالو را ولش کن