ج 31 فروردین 1403 ساعت 21:43

برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از فردا در اورامانات

برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از فردا در اورامانات

به گزارش سلام پاوه : آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم پنج‌شنبه ۱۰ اسفندماه از ساعت ۸ صبح در ۳ حوزه آزمونی شهرستانهای پاوه و اورامانات به صورت همزمان با حضور بیش از ۱۴۳۰نفر شرکت کننده آغاز خواهد شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم که امسال […]

به گزارش سلام پاوه : آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم پنج‌شنبه ۱۰ اسفندماه از ساعت ۸ صبح در ۳ حوزه آزمونی شهرستانهای پاوه و اورامانات به صورت همزمان با حضور بیش از ۱۴۳۰نفر شرکت کننده آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم که امسال برای نخستین‌ بار به صورت مشترک باتوجه به رویکرد جدید سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای فعالیتهای قرآنی و احیا و اجرای نیت امینانه واقفان خیراندیش در بخش قرآنی و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از صبح روز پنج شنبه در سراسر استان آغاز خواهد گردید.

 

بر اساس این گزارش این آزمون در چهار رشته اصلی «حفظ قرآن کریم»، «ترجمه و مفاهیم»، «معارف و «انس با قرآن» وآزمون کتبی تمامی رشته‌ها پنج‌شنبه ۱۰ اسفندماه به صورت همزمان در ۳شهرستان  وحوزه آزمونی برگزار می شود.

 

ماموستا هادی رمضانی افزود:آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در گروه «حفظ قرآن» ساعت ۸:۳۰ تا ۹:۴۵ و گروه «ترجمه و مفاهیم و گروه معارف ساعت ۱۰:۴۵ تا ۱۱:۴۵ برگزار وهمچنین آزمون شفاهی برای گروه سنی نوجوان نیز از ۱۲ تا ۱۸ اسفندماه در شهرستان های مختلف برپا خواهد شد.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان پاوه و اورامانات :خاطر نشان کرد : به ۳۰۰۰ نفر از منتخبین این آزمون سراسری در کل کشور جوایز ارزنده ای اهدا می شود.و از کلیه شرکت کنندگان در آزمون شفاهی تقدیر به عمل خواهد آمد..

ماموستا رمضانی ادامه داد و گفت : این رویداد در ۱۸ آذرماه سال ۹۶ کلید خورده و اداره اوقاف پاوه و اورامانات نیز برهمین اساس در اجرای دستورالعمل های ابلاغی سازمان اوقاف  اقدام  به  ثبت  نام ۱۴۳۰ نفر در شهرستانهای اورامانات نموده که به تفکیک (شهرستان پاوه :  ۹۵۴ نفرجوانرود : ۳۸۴ نفر ثلاث باباجانی  :  ۶نفر روانسر: ۱۸۹نفر) شرکت نموده اند و این ثبت نام  تا ۳۰ دیماه  ادامه داشت.

وی افزود :لذا با توجه به فراهم نمودن تمامی امکانات ومقدمات آزمون  ازوالدین محترم درخواست  میشود راس ساعت مقرر فرزندان خود  را جهت شرکت درآزمون  به محل آزمون هدایت فرمایند.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان پاوه و اورامانات افزود:  شهرستان پاوه و اورامانات رتبه دوم استان را به جهت ثبت نام قرآن آموزان کسب نموده است  که جا دارد از مسئولین محترم ادارات ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش شهرهای پاوه (نودشه نوسود، باینگان) جوانرود ،روانسر وثلاث باباجانی و مربیان قرآنی تقدیر و  تشکر عرض نمایم.

ماموستا رمضانی گفت : مضافا”اینکه برابر دستورالعمل های صادره  نفرات شرکت کننده می بایست جهت ثبت ۵۰۰۰۰ریال پرداخت مینمودند که با رایزنی و هماهنگی با نماینده محترم اورامانات جناب آقای دکتر شهاب نادری با مجموعه اوقاف متسابقین از پرداخت این هزینه که بیش از۷۰میلیون ریال معاف گردیدند که جای تشکر وقدردانی رادارد.

مکانهای برگزاری آزمون در شهرستانهای پاوه و اورامانات

۱-پاوه-خ رسالت –سالن اجتماعات امام خمینی (ره)

۲-جوانرود-بخش مرکزی –خیابان آموزش و پرورش-دبیرستان زینبیه

۳-روانسر-بلوار معلم-روبه روی کتابخانه فجر-جنب بانک سپه-تالار وحدت ارشاد اسلامی

۴-ثلاث باباجانی-  جوانرود-بخش مرکزی –خیابان آموزش و پرورش-دبیرستان زینبیه