س 28 فروردین 1403 ساعت 10:04

جشن نیکوکاری از ۱۶ اسفند ماه در پاوه برگزار می شود

جشن نیکوکاری از ۱۶ اسفند ماه در پاوه برگزار می شود

به گزارش سلام پاوه: صبح امروز سه شنبه ۸ اسفند ۹۶جلسه ای با موضوع ستاد احسان و نیکوکاری  و مشخص شدن تاریخ برپایی جشن نیکوکاری در روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه در کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پاوه برگزار شد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه: در این جلسه که با حضور نمایندگان ادارات […]

به گزارش سلام پاوه: صبح امروز سه شنبه ۸ اسفند ۹۶جلسه ای با موضوع ستاد احسان و نیکوکاری  و مشخص شدن تاریخ برپایی جشن نیکوکاری در روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه در کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پاوه برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: در این جلسه که با حضور نمایندگان ادارات آموزش و پرورش،ناحیه مقاومت سپاه و کمیته امداد به منظور اجرای باشکوه جشن نیکوکاری در محل این نهاد برگزار گردید رئیس کمیته امداد امام خمینی پاوه به تشریح موضوع جلسه پرداخت.

 

لقمان انفرادی افزود: جشن نیکوکاری همانند سنوات گذشته روز چهارشنبه ۱۶ اسفند در مدارس شهرستان و پنج شنبه ۱۷ اسفند در پایگاه های کمیته امداد در سطح شهر و جمعه ۱۸ اسفند در میعادگاه های نماز جمعه برگزار می گردد.

 

وی از مردم شریف و همیشه یار و یاور نیازمندان و ایتام شهرستان پاوه درخواست نمود در روزهای یاد شده با دستان سخاوتمند و قلبهای پر از مهر ومحبت خود به یاری ایتام و نیازمندان عزیز بشتابند.

 

 انفرادی در پایان از همه مردم عزیز شهرستان پاوه به خاطر حضور در تمام مراسمات کمیته امداد تقدیر و تشکر نمود.