پ 09 فروردین 1403 ساعت 21:27

بازگشایی مسیر باینگان به مرخیل بر اثر رانش ترانشه/بارش ۵۶۲ میلیمتر از اول مهر تا به امروز در پاوه

بازگشایی مسیر باینگان به مرخیل بر اثر رانش ترانشه/بارش ۵۶۲ میلیمتر از اول مهر تا به امروز در پاوه

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پاوه از بازگشایی مسیر باینگان به مرخیل خبر داد. ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت:بر اثر بارشهای چند روز اخیر و رانش سنگین ترانشه در مسیر باینگان به روستای مره خیل که مسدود شده بود با تلاش ماموران راهداری شهرستان پاوه […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پاوه از بازگشایی مسیر باینگان به مرخیل خبر داد.

ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت:بر اثر بارشهای چند روز اخیر و رانش سنگین ترانشه در مسیر باینگان به روستای مره خیل که مسدود شده بود با تلاش ماموران راهداری شهرستان پاوه مسیر پاکسازی و بازگشایی شد.

وی گفت:برای تکمیل عملیات و پاکسازی نقطه مذکور چندین روز کار لازم است که این کار بعد از بارندگی صورت می‌گیرد چون ممکن است خطراتی به همراه داشته باشد.

شهریاری در ادامه افزود:از تمام کسانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی و صعب العبور را دارند توصیه میشود با توجه به بارندگی های اخیر از توقف بلند مدت در زیر ترانشهای خطرناک خوداری کنند.

شهریاری در خصوص بارندگی های اخیر گفت:میزان بارش از ابتدای یوم جاری تاکنون را ۱۲ میلیمتر  اعلام کرد که آمار تجمعی بارش شهرستان از اول مهر سال جاری تاکنون ۵۶۲ میلیمتر بوده است که این مقدار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته حدود ۲۲ درصد افزایش یافته است.

گفتنی است در پی بارش برف در ارتفاعات محور نوسود به نودشه امروز با تلاش ماموران راهداری پاوه این محور برف روبی و پاکسازی شد.